fbpx Πέντε βραβεύσεις για μαθητές του 1ου δημοτικού Κομοτηνής
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου, 2018 - 10:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ

Πέντε βραβεύσεις για μαθητές του 1ου δημοτικού Κομοτηνής

ΡΕΠΟΡΤΑΖ
1ο Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής
Διάκριση
Μαθητές

Χαρούμενη για τις δημιουργίες των μαθητών που τώρα πάνε 3η δημοτικού, η δραστήρια δασκάλα τους Μαριάνθη Αρβανιτίδου

Διονύσης Βοργιάς

Πέντε ευρωπαϊκές βραβεύσεις - πιστοποιήσεις πέτυχαν μικροί μαθητές του 1ου δημοτικού σχολείου Κομοτηνής, για περσινές τους εργασίες στο πλαίσιο της δευτέρας δημοτικού. Φέτος, οι μαθητές πηγαίνουν στην τρίτη δημοτικού και η δραστήρια δασκάλα τους Μαριάνθη Αρβανιτίδου δεν θα μπορούσε παρά να είναι χαρούμενη για τα προγράμματα που τρέχει και έχουν τόσο μεγάλη ανταπόκριση από τους μαθητές της. Συνολικά δεκαοκτώ προγράμματα τα τελευταία τρία χρόνια έχει κάνει η δασκάλα, που έχουν πάρει ευρωπαϊκή και εθνική ετικέτα ποιότητας.

Πρόκειται για προγράμματα eTwinning, μια ευρωπαϊκή δράση μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες, κάνοντας χρήση εργαλείων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη. Η δράση eTwinning δίνει στα σχολεία την ευκαιρία να μάθουν μαζί, να μοιραστούν τις απόψεις τους και να δημιουργήσουν καινούργιες φιλίες. Το eTwinning προσφέρει επίσης ευκαιρίες δωρεάν και συνεχούς Επαγγελματικής Ανάπτυξης μέσω διαδικτύου για εκπαιδευτικούς.

Οι μαθητές της δευτέρας τάξης του 1ου δημοτικού Κομοτηνής την περσινή σχολική χρονιά πραγματοποίησαν πέντε ευρωπαϊκά έργα eTwinning τα οποία βραβεύτηκαν με εθνική και ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας. "Είμαι περήφανη για τους μαθητές μου οι οποίοι εργάστηκαν με ενθουσιασμό, πάθος και συνέπεια. Συνεργάστηκαν άψογα με μαθητές από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες και ολοκλήρωσαν όλες τις δραστηριότητες παρόλο που δεν γνώριζαν αγγλικά", είπε στον "Χ" η δασκάλα τους κα Αρβανιτίδου, για να αναδείξει - μεταξύ άλλων - και το "σπουδαιότερο έργο", όπως το χαρακτήρισε, που "αφορούσε την Κομοτηνή και την διάσωση της εθνικής μας κληρονομιάς", και εξήγησε: "Παρουσίασαν την ιστορία της πόλης τους, έμαθαν τον τόπο τους και τους κατοίκους της πόλης και προσπαθήσαμε μαζί με τους Ευρωπαίους δασκάλους να δώσουμε τα κίνητρα για ενεργούς πολίτες. Το έργο στοχεύει στην ενίσχυση και αύξηση της συμμετοχής από διαφορετικό υπόβαθρο και εθνικότητες.

Η προώθηση της αίσθησης του ανήκειν είναι το κοινό νήμα για την υποστήριξη διαφορετικών μαθησιακών αναγκών και την προώθηση της ενεργητικής ένταξης σε ένα εμπνευσμένο κοινωνικό πλαίσιο. Οι μαθητές αποκτούν την ευθύνη της κοινής κοινωνικοπολιτιστικής κληρονομιάς και του ενεργού πολίτη.

Η διαδρομή μάθησης οδηγεί τους μαθητές να δουν τα μέρη της πόλης τους μέσα από μία νέα οπτική, ώστε αυτή να γίνει ελκυστική με διάφορα δημιουργικά έργα. Το σχέδιο δράσης περιλαμβάνει την ανάπτυξη και εφαρμογή δεξιοτήτων σε πραγματικό χρόνο με πλήρη συμμετοχή των μαθητών σε ερωτήματα που πρέπει να λυθούν".

Οι μαθητές ασχολήθηκαν με το Σπαθί, το βυζαντινό φρούριο το οποίο άλλωστε είναι στο ...προαύλιό τους και τον μητροπολιτικό ναό κοιμήσεως της Θεοτόκου Κομοτηνής απέναντι από το φρούριο. 

Κι αυτό ήταν μόνο το ένα από τα πέντε προγράμματα για τα οποία οι μικροί μαθητές και η δασκάλα τους βραβεύτηκαν, για να προστεθούν στην άνω διάκριση και άλλες τέσσερις διακρίσεις, στα εξής προγράμματα: Ένα ταξίδι ρομποτικής με τον μικρό πρίγκιπα, μαθαίνοντας με την Χάιντι, ο καλός σπόρος κάνει μία καλή καλλιέργεια, artwork gallery (το καθένα πρόγραμμα έχει και τη δική του στοχοθεσία). Σίγουρα λοιπόν αυτοί οι μαθητές μεγαλώνουν έχοντας τα κατάλληλα ερεθίσματα για να γίνουν σκεπτόμενοι νέοι και μετά ενήλικες. Μπράβο!

Σχετικά Άρθρα

Μικροκομοτηναίικα

Γαλουχημένος στους διαύλους της επικοινωνιακής τέχνης ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, εφάρμοσε στο διαδικτυακό διάλογο χθες με όλους τους φορείς του Έβρου,  τη μέθοδο των συσσωρευμένων θετικών ερωταπαντ