fbpx Παρουσιάστηκε η πρόταση Κατσιμίγα για νέα χάραξη στον σιδηρόδρομο
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Παρασκευή, 24 Ιουλίου, 2020 - 10:00
«ΠΕΡΝΑΕΙ» ΑΠΟ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΕΡΡΕΣ

Παρουσιάστηκε η πρόταση Κατσιμίγα για νέα χάραξη στον σιδηρόδρομο

ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Κώστας Κατσιμίγας
Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία

Στόχος η συμπερίληψη κι όχι ο αποκλεισμός Δράμας και Σερρών, όπως κι η καλύτερη αξιοποίηση του λιμανιού Καβάλας

Δήμος Μπακιρτζάκης

Την πρόταση της παράταξης Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία για τη νέα χάραξη του σιδηρόδρομου, που επιφέρει αλλαγές στην Ανατολική Μακεδονία, παρουσίασε ο επικεφαλής της παράταξης Κώστας Κατσιμίγας, το βράδυ της Τετάρτη 22 Ιουλίου σε εκδήλωση στη Δράμα με θέμα «Η υπό διαβούλευση μελέτη χάραξης νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης - Καβάλας. Οι στόχοι και οι συνέπειες της πρότασης. Ο επαπειλούμενος σιδηροδρομικός αποκλεισμός της Δράμας».

Οι αντικρουόμενες προτάσεις
Επί της ουσίας των πραγμάτων (βλ. χάρτη) η μία χάραξη αφορά την απευθείας παραλιακή σύνδεση Καβάλας-Θεσσαλονίκης, ενώ η αντιπρόταση Κατσιμίγα αφορά στη σύνδεση Καβάλας - Δράμας - Σερρών - Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τον αρχιτέκτονα - χωροτάκτη «η απόσταση είναι ίδια» και το ερώτημα για το ποια θα είναι εν τέλει η χάραξη που θα επιλεγεί συνοψίζεται -σύμφωνα πάντα με τον ίδιο- ως εξής:

«το θέμα είναι θα περάσει από κάτω για να εξυπηρετήσει τα τουριστικά θέρετρα της Θεσσαλονίκης και να γίνει ένας προαστικός, ή να ενωθούν άλλα δύο μεγάλα αστικά κέντρα και να δημιουργηθεί ένας αναπτυξιακός πόλος ενώνοντας έξι μεγάλα αστικά κέντρα της Βορειανατολικής Ελλάδας και δίνοντας συγχρόνως δίοδο του λιμανιού της Καβάλας προς τη βαλκανική ενδοχώρα», με τον κο Κατσιμίγα να είναι της δεύτερης άποψης, ενώ η πρώτη χάραξη εμπεριέχεται στην πρόταση του ΟΣΕ.

Στη μεγάλη εικόνα πάντως, κι οι δύο προτάσεις ‘μιλούν’ για νέα χάραξη, με δεδομένο ότι η υφιστάμενη χάραξη του σιδηροδρόμου «έγινε το 1890 για τρένα που πήγαιναν με 30-40 χιλιόμετρα την ώρα» περιέγραψε ο κος Κατσιμίγας, ο οποίος ξεκαθάρισε -και στο περιθώριο της εκδήλωσης- το εξής: «η εναλλακτική πρόταση της παράταξής μας αφορά την όδευση μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αμυγδαλεώνα. Σε κάθε περίπτωση το τραίνο διέρχεται από τη Νέα Καρβάλη και το εμπορικό λιμάνι Φίλιππος ο Β’».

Σχετικά Άρθρα

Μικροκομοτηναίικα

Την ώρα που το Oruc Reis  παίζει κυριολεκτικά με τα νεύρα και την υπομονή όλων των Ελλήνων,  πλησιάζοντας  απειλητικά προς το Καστελόριζο,  εμείς προσπαθούμε να κρατήσουμε τους …χορούς αμείωτους.