fbpx Ν. Τσαλικίδης: Οι διαγραμμίσεις σε Φανάρι και Μέση θα γίνουν μέσα Ιουνίου
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Τετάρτη, 3 Ιουνίου, 2020 - 10:00
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΠΟΛΛΟΙ

Ν. Τσαλικίδης: Οι διαγραμμίσεις σε Φανάρι και Μέση θα γίνουν μέσα Ιουνίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Φανάρι
Μέση
Νικόλαος Τσαλικίδης

Ο αντιπεριφερειάρχης Ροδόπης απαντά γιατί το έργο παραδόθηκε χωρίς διαγράμμιση

Δήμος Μπακιρτζάκης

Την απάντηση στο ερώτημα γιατί οι φρεσκοστρωμένοι (σε μερικά σημεία) δρόμοι Κομοτηνής - Φαναρίου και Κομοτηνής - Μέσης παραδόθηκαν στην κυκλοφορία χωρίς προηγουμένως να έχει γίνει διαγράμμιση, έδωσε ο αντιπεριφερειάρχης Νίκος Τσαλικίδης, μέσα από τη συχνότητα του ράδιο Χρόνος 87.5fm.

Με λίγα λόγια η απάντηση του κου Τσαλικίδη είναι ότι αυτό προβλέπει η νομοθεσία, όμως έχει ενδιαφέρον η αναλυτική τοποθέτησή του: «Όταν γίνεται ασφαλτόστρωση, είναι πάγια τακτική των εργολάβων και της εποπτεύουσας αρχής, να γίνονται διαγραμμίσεις αφού περάσει ένας μήνας μετά την ημερομηνία που θα πέσει η άσφαλτος, ώστε να υπάρχει ο χρόνος ωρίμανσης της ασφάλτου.

Είναι καθαρά τεχνικό θέμα. Πολλές φορές έχουμε δει να αλλοιώνεται το χρώμα και να δημιουργούνται λεκέδες (εν. αν η διαγράμμιση γίνει νωρίτερα από το προβλεπόμενο). Για το συγκεκριμένο τμήμα του έργου ξεκίνησαν μέσα Μαΐου οι ασφαλτοστρώσεις και ολοκληρώθηκαν στο τέλος του μήνα».

Τούτων δοθέντων, «υπήρξε η διαβεβαίωση να ξεκινήσει η διαγράμμιση στα μέσα Ιουνίου» λέει ο κος Τσαλικίδης και εξηγεί ότι  «υπάρχει σήμανση ότι ο δρόμος δεν έχει διαγράμμιση και ότι οι οδηγοί θα πρέπει να έχουν την προσοχή τους αυξημένη».

Σε ένα γενικό σχόλιο ο κος Τσαλικίδης υποστηρίζει ότι «οι διαγραμμίσεις γίνονται με βάση τεχνικές προδιαγραφές. Υπάρχει συγκεκριμένο πρωτόκολλο γιατί θέλουμε δρόμους που θα λέμε ότι είναι ευρωπαϊκοί δρόμοι».

Περίπου 2.000 χιλιόμετρα στη Ροδόπη υπ’ ευθύνη της ΠΑΜΘ 
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του κου Τσαλικίδη, αντίστοιχα έργα (ασφαλτικά) θα γίνουν και σε άλλες περιοχές της Ροδόπης, όπου την ευθύνη της διαχείρισης του δικτύου έχει η Περιφέρεια ΑΜΘ. Συνολικά πάντως η ΠΑΜΘ έχει υπ’ ευθύνη της 1.980 χιλιόμετρα δρόμου στη Ροδόπη και ο απώτερος στόχος σε βάθος τετραετίας είναι «να περαστούν όλα από μία φορά».

Ο κος Τσαλικίδης επίσης, επεσήμανε ότι γενικά υπάρχει θέμα με τις ασφαλτοστρώσεις στο νομό Ροδόπης καθώς -πάντα κατά την εκτίμησή του- «τέτοια έργα (εν. ασφαλτικά), είχαν καιρό να γίνουν».

Σχετικά Άρθρα

Μικροκομοτηναίικα

Επειδή πάντα στις λεπτομέρειες κρύβονται οι παγίδες,  γι' αυτό ας προσέξουν ιδιαίτερα οι τοπικοί παράγοντες και πολιτικοί, μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία και να ψηφιστεί η τροπολογία, για το 12%.