fbpx Η Περιφέρεια ΑΜΘ θα δώσει 1.8 εκ ευρώ για την τουριστική προβολή της
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου, 2020 - 10:00
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΜ-Θ

Η Περιφέρεια ΑΜΘ θα δώσει 1.8 εκ ευρώ για την τουριστική προβολή της

ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Τουριστική Προβολή
Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Η συζήτηση του θέματος στο συμβούλιο ανέβασε τους τόνους και «λέρωσε» στόματα

Θανάσης Τσολάκης

Το ποσό του 1.845.231,20 ευρώ προτίθεται να διαθέσει η διοίκηση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης για την τουριστική προβολή της κατά το έτος 2020, αλλά η διάθεσή της αυτή δεν βρήκε κανέναν σύμμαχο στην αντιπολίτευση, κατά τη διάρκεια της συζήτησης του θέματος στη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου το βράδυ της Τρίτης 28/01. Επίσης, δεν βρήκε υποστήριξη ούτε από τον Γιάννη Ζαμπουνίδη, που πρόσκειται εμμέσως στη διοίκηση καθώς ανήκει στην παράταξη του Κωστή Σιμιτσή. Ο κος Ζαμπουνίδης ψήφισε «παρών». 

Πως θέλει να διαθέσει αυτά τα χρήματα η διοίκηση της Περιφέρειας ΑΜΘ 
«Το παρόν πρόγραμμα τουριστικής προβολής, εδράζεται στις βασικές στρατηγικές και στους στόχους που έχουν καθοριστεί μέσω του Στρατηγικού & Επιχειρησιακού Σχεδίου Τουριστικής Ανάπτυξης Περιφέρειας ΑΜΘ, επεκτείνοντάς τες και διαμορφώνοντάς τες σε απτά και υλοποιήσιμα έργα. […] Κυρίαρχος στόχος ωστόσο παραμένει η ανάδειξη της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης σε τουριστικό προορισμό αριστείας και η ενδυνάμωση του συγκεκριμένου τομέα της οικονομίας της, ώστε να αποτελέσει πρωτεύοντα μοχλό ανάπτυξης για την περιοχή μας» αναφέρεται στην εισήγηση του αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Θανάση Τσώνη, η οποία ολοκληρώνεται με την ανάλυση των δαπανών, ως εξής:

Επαγγελματική φωτογράφηση 16.963,20 €
Παραγωγή τουριστικών video & spots 24.924,00 €
Δώρα προώθησης 229.276,00 €
Ενέργειες προβολής σε πύλες εισόδου 48.112,00 €
Έντυπο υλικό 53.940,00 €
Διαφήμιση σε ΜΜΕ 130.000,00 €
B2B Workshops 62.000,00 €
Ταξίδια εξοικείωσης 74.400,00 €
Προωθητικές δράσεις διαδικτύου 93.248,00 €
Ειδικές δράσεις προβολής 99.200,00 €
Ψηφιακές εφαρμογές 74.648,00 €
Συμμετοχή σε εκθέσεις 680.000,00 €
Φεστιβάλ, εκδηλώσεις, ειδικές δράσεις προβολής 230.000,00 €
Έρευνες αξιολόγησης 28.520,00 €

Σύνολο: 1.845.231,20 €

Το Copy & Paste, τα λάθη και οι αθυροστομίες
Ως ήταν αναμενόμενο, η συζήτηση του θέματος προκάλεσε αντιδράσεις στους κόλπους της αντιπολίτευσης, με κυρίαρχο το σχόλιο ότι το πρόγραμμα αποτελεί αντιγραφή του προγράμματος της περασμένης χρονιάς. Η επισήμανση έγινε τόσο από την Περιφερειακή Σύνθεση του Χριστόδουλου Τοψίδη, όσο και από την Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία του Κώστα Κατσιμίγα, με τον Χρήστο Χατζηπέμου μάλιστα να παρατηρεί: «όχι μόνο αντιγράψατε το περσινό πρόγραμμα, αλλά αντιγράψατε και τα λάθη του!».

Η αντιγραφή πάντως δεν διαψεύστηκε από τη διοίκηση καθώς, όπως ειπώθηκε ο προγραμματισμός είχε γίνει με βάση ένα πρόγραμμα ΕΣΠΑ, το οποίο όμως καθυστέρησε να «ανοίξει», συνεπώς το τουριστικό πρόγραμμα συνεχίζεται. Η απάντηση δεν έπεισε την αντιπολίτευση και οι τόνοι στη συζήτηση ανεβοκατέβηκαν πολλές φορές με αποκορύφωμα το εκτός μικροφώνου σχόλιο του Θόδωρου Μαρκόπουλου από την Καβάλα, το οποίο μετέφερε στον «αέρα» της συνεδρίασης ο Κώστας Αντωνιάδης και επρόκειτο για μία βωμολοχία που εκτράχυνε κάπως την κατάσταση.

Σημειώνονται και οι επισημάνσεις των Λαϊκή Συσπείρωση και ΑΝΤΑΡΣΥΑ, των οποίων οι επικεφαλής τόνισαν ότι το πρόγραμμα δεν έχει ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα και μετά από περίπου τρεις ώρες συζήτησης, η ψηφοφορία κατέληξε ως εξής: 21 «ΝΑΙ», 15 «ΟΧΙ», 6 «ΠΑΡΩΝ».

Σχετικά Άρθρα

Μικροκομοτηναίικα

Η προτροπή των προέδρων των επιμελητηρίων ΑΜΘ στον περιφερειάρχη « να γίνει Τζιτζικώστας»,  ακολουθώντας δηλαδή το παράδειγμα του συναδέλφου του για το πρόγραμμα ενίσχυσης των επιχειρήσεων που  πλήττονται απ