fbpx Η Μ. Κοσμίδου εξηγεί τι σημαίνει «ζώνες εκπαιδευτικής προτεραιότητας στην Ροδόπη»
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου, 2019 - 10:00
ΣΕ 6 ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ

Η Μ. Κοσμίδου εξηγεί τι σημαίνει «ζώνες εκπαιδευτικής προτεραιότητας στην Ροδόπη»

ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Μαίρη Κοσμίδου

Παρά την παραφιλολογία ότι «εγκαθίστανται προσφυγόπουλα σε σχολεία της Ροδόπης» ο «Χ» μετέδωσε από χθες την είδηση στην πραγματική της διάσταση

Δήμος Μπακιρτζάκης

Με απόφαση της υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Σοφίας Ζαχαράκη καθορίστηκαν οι σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που εντάσσονται στις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ), όπου δύνανται να λειτουργήσουν τάξεις μαθητών/τριών προερχόμενων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες ή με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες. 

Στη λίστα υπάρχουν και σχολεία της Ροδόπης, το 4ο Γυμνάσιο Κομοτηνής, το Εσπερινό Γυμνάσιο Κομοτηνής, το Εσπερινό ΓΕΛ Κομοτηνής, το ΓΕΛ Ιάσμου, το Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Σαπών και το ΓΕΛ Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Σαπών.

Με την γνωστοποίηση της λίστας ξεκίνησε και η παραφιλολογία κυρίως στο διαδίκτυο ότι «εγκαθίστανται προσφυγόπουλα σε σχολεία της Ροδόπης», ενώ ο «Χ» από χθες μετέδωσε την είδηση στην πραγματική της διάσταση. Τα πράγματα όπως έχουν είπε και μέσα από την συχνότητα του ράδιο Χρόνος 87,5fm η διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ν. Ροδόπης Μαίρη Κοσμίδου:«Δεν είναι η πρώτη χρονιά η οποία εφαρμόζεται το πρόγραμμα ΖΕΠ στην περιοχή μας, έχει ξεκινήσει εδώ και δύο χρόνια και έχουν προϋπάρξει τόσο το 4ο Γυμνάσιο όσο και το 2ο Γυμνάσιο, σχολεία στα οποία έχουν ιδρυθεί αυτά τα λεγόμενα τμήματα υποδοχής ΖΕΠ». Οι «ζώνες» αυτές έχουν ως στόχο «την ισότιμη ένταξη όλων των μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα, μέσα από την λειτουργία  υποστηρικτικών δράσεων και την βελτίωση της μαθησιακής επίδοσης και αναφέρονται πρωτίστως στις ευάλωτες αυτές κοινωνικές ομάδες.

Η πράξη αυτή ως αυτή για το σχολικό έτος 2019-2020, αφορά στην μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου από μαθητές και μαθήτριες που προέρχονται από όπως είπαμε αυτές τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και φυσικά αναφέρονται σε ένα εντατικό πρόγραμμα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας».

Σχετικά Άρθρα

Μικροκομοτηναίικα

Το πόσο διακοσμητικό ρόλο και συνάμα βαρύγδουπο τίτλο στην κυριολεξία έχει το υπουργείο Μακεδονίας και Θράκης,  που φτιάχτηκε καθαρά για ψυχολογικούς και εθνικούς λόγους,  δήθεν για να στηρίξει τις ακριτικές