fbpx «Ελαφρότητες ή πονηριές» τα λόγια του αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, σύμφωνα με τον Μ. Αμοιρίδη
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου, 2020 - 10:00
ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΓΙΑ ΨΕΥΔΗ

«Ελαφρότητες ή πονηριές» τα λόγια του αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, σύμφωνα με τον Μ. Αμοιρίδη

ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Μιχάλης Αμοιρίδης
Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Τον προκαλεί μέσα από το ράδιο Χρόνος 87.5fm να εξειδικεύει ποιες είναι οι «απαραίτητες κινήσεις» που έχει κάνει η ΠΑΜΘ

Δήμος Μπακιρτζάκης

«Έχουμε κάνει τις απαραίτητες κινήσεις» για να ανοίξει ο κάθετος άξονας Μακάζα – Νυμφαία σε λεωφορεία». Τάδε έφη μέσα από τη συχνότητα του ράδιο Χρόνος 87.5fm, την περασμένη εβδομάδα, ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αθανάσιος Τσώνης. Οι δηλώσεις του ωστόσο δεν πέρασαν δίχως άλλο, με το θέμα να ανακινεί για μία ακόμη φορά το ζήτημα της απαγόρευσης διέλευσης λεωφορείων από τον κάθετο άξονα.

Επί του θέματος τοποθετήθηκε στο ράδιο Χρόνος ο Μιχάλης Αμοιρίδης, περιφερειακός σύμβουλος της «Περιφερειακής Σύνθεσης» και πρώην εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος για τον Τουρισμό επί διοίκησης Γ. Παυλίδη. «Όταν μιλάμε δημόσια, αυτά που λέμε θα πρέπει να έχουν ακρίβεια και βασιμότητα […] ο κος Τσώνης λέει συνεχώς πράγματα τα οποία προσπαθώ να καταλάβω αν είναι ελαφρότητες ή πονηριές», είπε χαρακτηριστικά ο κος Αμοιρίδης.

Έχει κάνει κινήσεις η ΠΑΜΘ;
Όσο για το εάν η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης έχει κάνει τις απαραίτητες κινήσεις για να «ανοίξει» ο κάθετος άξονας σε λεωφορεία, ο κος Αμοιρίδης είναι κατηγορηματικός: «δεν έχει γίνει καμία κίνηση εδώ και πέντε χρόνια. Τους προκαλώ να μου πουν τι έκαναν. Ένα πράγμα. Όποιος περνάει από εδώ επίσημος και ανεπίσημος του λέμε και κάτι για τον κάθετο άξονα να φύγει η υποχρέωση, κι εκεί τελειώνει το πράγμα».

Πάντως, το ζήτημα δεν είχε λυθεί ούτε επί των ημερών του ιδίου και του αείμνηστου Γεώργιου Παυλίδη, με τον περιφερειακό σύμβουλο όμως να απαντά: «Εγώ ξέρω, όσο ήμουν επί Γ. Παυλίδη, ότι το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών είχε στείλει ρηματική διακοίνωση στο αντίστοιχο βουλγαρικό, που έλεγε ότι συμφωνεί να περνούν τουριστικά λεωφορεία 52-56 θέσεων από τη Νυμφαία. Από τότε οι Βούλγαροι δεν απάντησαν, διότι θεωρούν ότι υπάρχει ένα ζήτημα με τα φορτηγά και πρέπει να το διευθετήσουμε συνολικά». Της εξέλιξης αυτής όμως, μεσολάβησε ο θάνατος του αείμνηστου περιφερειάρχη και η αποχώρηση του κου Αμοιρίδη επί θητείας Χρ. Μέτιου.

Θα μας σώσουν οι Κινέζοι;
Σε μία γενικότερη αποστροφή του, ο Μιχάλης Αμοιρίδης σχολίασε και τον ευρύτερο τουριστικό σχεδιασμό της ΠΑΜ-Θ, κατηγορώντας εν πολλοίς τη διοίκηση ότι συμμετέχει σε εκθέσεις δίχως σχεδιασμό και χωρίς κάποια συγκεκριμένη στόχευση.

«Πέρα από τις βόλτες και τις φωτογραφίες τίποτα ουσιαστικό δεν έχουμε δει», είπε χαρακτηριστικά, φέροντας το παράδειγμα της έκθεσης στη Σαγκάη που θα συμμετάσχει προσεχώς η ΠΑΜΘ με το περίπτερο του ΕΟΤ. «Αστειότητα» είναι σύμφωνα με τον κο Αμοιρίδη η ελπίδα ότι η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη μπορεί να βασιστεί σε τουρίστες από Κίνα ή Ιαπωνία ή Κορέα. Επίσης, ο περιφερειακός σύμβουλος έθεσε επί τάπητος την παράμετρο «ότι δεν έχουμε περίπτερο δεν σημαίνει ότι δεν πληρώνουμε τον ΕΟΤ, (θα δώσουμε) τουλάχιστον 5.000 ευρώ συν έξοδα μετακίνησης και διαμονής».

Σύμφωνα με τον ίδιο «οι εκθέσεις χρειάζονται αλλά υπάρχουν κι άλλα εργαλεία, όπως έντυπη και ηλεκτρονική διαφήμιση στην Τουρκία και τη Βουλγαρία». Αυτές οι περιοχές -οι γειτονικές και οι κοντινές- αποτελούν τουριστικούς «αιμοδότες» κατά τον κο Αμοιρίδη και πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην προσέλκυση τουριστών.

Σχετικά Άρθρα

Μικροκομοτηναίικα

Απλοϊκές και βολικές για κάποιους εκτιμήσεις,  περί  δημάρχου που θυμώνει και  κρατάει μούτρα, η όπως εκτιμούν οι υποστηρικτές της  παίζει  κομματικά παιχνίδια  όταν  πρέπει να διεκδικήσει  για τον τόπο, μάλ