fbpx Δεν προτίθεται να σταματήσει ούτε τα πλευρικά διόδια στη ΒΙ.ΠΕ. Κομοτηνής η ΝΔ
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Παρασκευή, 17 Ιανουαρίου, 2020 - 10:00
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

Δεν προτίθεται να σταματήσει ούτε τα πλευρικά διόδια στη ΒΙ.ΠΕ. Κομοτηνής η ΝΔ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΒΙΠΕ Κομοτηνής
διόδια

Εξηγεί πάντως ότι πρόκειται για συμβατική υποχρέωση η οποία αναλήφθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ

«Προτίθεστε να λάβετε πολιτική απόφαση περί άμεσης ακύρωσης των πλευρικών διοδίων Φύλακα στον κόμβο της ΒΙΠΕ επί της Εγνατίας Οδού στην Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης, για συμβολικούς και ουσιαστικούς αναπτυξιακούς λόγους, δίνοντας ώθηση στην καθημαγμένη ΒΙ.ΠΕ. Κομοτηνής και ένα σήμα προς τους πολίτες της Ροδόπης ότι το ελληνικό κράτος εξαντλεί την κοινωνική και πολιτική του ευαισθησία όταν πρόκειται για την Θράκη με τα μεγάλα αναπτυξιακά ελλείμματα και τα τεράστια ζητήματα οικονομικής υστέρησης του τοπικού πληθυσμού σε σχέση με το Μ.Ο. του ΑΕΠ της χώρας;».

Κανονικά συνεχίζεται η κατασκευή διοδίων
Σε αυτό το ερώτημα -μεταξύ άλλων- κλήθηκε να απαντήσει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, σε σχετική επερώτηση που έκανε ο βουλευτής Ροδόπης του Κινήματος Αλλαγής Ιλχάν Αχμέτ. Ο βουλευτής έλαβε την σαφή απάντηση ότι η ΝΔ δεν προτίθεται να σταματήσει ούτε τα πλευρικά διόδια της Εγνατίας Οδού στον κόμβο της Βιομηχανικής Περιοχής Κομοτηνής, ωστόσο εξήγησε ότι πρόκειται για συμβατική υποχρέωση η οποία αναλήφθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ.

«Δεν αναστέλλεται η κατασκευή διοδίων στον Φύλακα. Φταίνε οι προηγούμενοι», λέει χαρακτηριστικά σε νέα ανακοίνωσή του, μετά την επίσημη απάντηση, ο βουλευτής Ροδόπης.

Η απάντηση του υπουργού
Αναλυτικά, στην απάντησή του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής επισημαίνει ότι «η κυβέρνηση στο χρονικό διάστημα 2012 - 2015 είχε συμφωνήσει με τους θεσμούς στη λειτουργία δεκαοκτώ (18) σταθμών διοδίων. Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ σχεδόν τους διπλασίασε και, μάλιστα, ενώ κατασκευάζονταν οι σταθμοί διοδίων, προσπαθούσε να αποπροσανατολίσει τους Θεσμούς με αποτέλεσμα οι σταθμοί διοδίων να μην λειτουργήσουν ποτέ, αλλά η υποχρέωση της χώρας να παραμένει, με την προηγούμενη κυβέρνηση να «κληροδοτεί» το πρόβλημα στην κυβέρνησή μας προς επίλυση».

Στην συνέχεια  ο κος Καραμανλής ξεκαθαρίζει την άποψή του σύμφωνα με την οποία  διόδια θα πρέπει να υπάρξουν, καθώς η χώρα μας έχει δεσμευτεί σε αυτό, αλλά η εφαρμογή τους θα είναι ορθολογική. «Αυτήν τη στιγμή βρισκόμαστε σε διαπραγμάτευση με την ΤΑΙΠΕΔ ΑΕ προς αυτήν την κατεύθυνση. Σε επόμενη φάση και, αφού θα έχει διερευνηθεί το προφίλ των χρηστών, θα εξεταστεί η περίπτωση και η δυνατότητα να υπάρξουν κάποια εκπτωτικά ‘πακέτα’ για τους συχνούς χρήστες, σε συνεργασία και με τα συναρμόδια, κατά περίπτωση, υπουργεία».

Περί ηλεκτρονικών διοδίων
Αναφορικά με τη χρήση ηλεκτρονικών διοδίων, τονίζεται στην απάντηση προς τον βουλευτή Ροδόπης ότι «το υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών θα προκηρύξει, εντός του επομένου εξαμήνου, νέο διαγωνισμό για την εγκατάσταση αναλογικού συστήματος οδικών τελών, σε αντικατάσταση της από 24.01.2018 διακήρυξης προηγούμενου διαγωνισμού “Εγκατάσταση πλήρους ηλεκτρονικού συστήματος αναλογικής χρέωσης διοδίων τελών, δορυφορικής τεχνολογίας με οπτική αναγνώριση”, που ήταν εξεζητημένος, μη εφαρμόσιμος και για τον λόγο αυτόν, στις 07.10.2019, η Επιτροπή Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας δέχτηκε τις κρινόμενες αιτήσεις και ανέστειλε την πρόοδό του».

«Ο νέος διαγωνισμός που επεξεργάζεται το υπουργείο θα πληροί όλες τις αναγκαίες προϋποθέσεις, ενώ οι προδιαγραφές του θα είναι συμβατές με εκείνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που ισχύουν για τους ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους», καταλήγει στην απάντησή του ο κος Καραμανλής. 

Σχετικά Άρθρα

Μικροκομοτηναίικα

Τόσο δύσκολο είναι να  μπορούν  να συνδυαστούν  σε αυτή τη χώρα, οι συμβουλές και οι προτάσεις των επιδημιολόγων, οι πολιτικές αποφάσεις με πλήρη ανάληψη  ευθυνών όμως,  με το κόστος στην επιχειρηματικότητα,