fbpx "Κλειδί" επιτυχίας η σωστή αξιοποίηση του διαθέσιμου χρόνου
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Τρίτη, 30 Οκτωβρίου, 2018 - 10:00
ΕΝΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ

"Κλειδί" επιτυχίας η σωστή αξιοποίηση του διαθέσιμου χρόνου

ΓΕΝΙΚΑ
Φροντιστήριο Θεώρημα
Επαγγελματικός Προσανατολισμός

Συνεργασία του φροντιστηρίου με την επιστημονική ομάδα EMPLOY με πολλαπλά οφέλη για τους μαθητές

Οι συμβουλές του συνιδιοκτήτη του φροντιστηρίου Σ. Αμανατιάδη και του συμβούλου σταδιοδρομίας Γ. Γατούδη στον "Χ"

Είσαι μαθητής και νιώθεις ότι έχεις τόσα πολλά να κάνεις και δεν σου φτάνει ο χρόνος; Το διάβασμα σου προκαλεί άγχος και δεν ξέρεις με τί να πρωτοξεκινήσεις; Η σκέψη και μόνο των εξετάσεων …σου δημιουργεί ανησυχία και αναστάτωση; Δεν βρίσκεις χρόνο για σένα και τους φίλους σου; Αν απάντησες ναι σε κάποια από τις παραπάνω ερωτήσεις, ήρθε η ώρα να πάρεις την κατάσταση στα χέρια σου! Ανακάλυψε τις σωστές τεχνικές για την αποτελεσματική διαχείριση χρόνου, μία δεξιότητα που θα σου φανεί χρήσιμη σε όλη σου τη ζωή και θα σε βοηθήσει να θέσεις και να πραγματοποιήσεις σωστά όλους σου τους στόχους.

Πού; Στο φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης "Θεώρημα", το οποίο "τρέχει" μία  σημαντική συνεργασία, με την επιστημονική ομάδα EMPLOY, προς όφελος των μαθητών του. Μία πρώτη γεύση αυτής της εποικοδομητικής συνεργασίας, που θα φέρει μετρήσιμα αποτελέσματα σε όσους επιλέξουν το Θεώρημα για την εκπαίδευσή τους, είχαμε την ευκαιρία να γευτούμε το απόγευμα του Σαββάτου 27 Οκτωβρίου, στο ίδρυμα Παπανικολάου. Εκεί πραγματοποιήθηκε βιωματικό σεμινάριο με θέμα "διαχείριση χρόνου και αποτελεσματική μελέτη", με προσκεκλημένο ομιλητή τον Γιώργο Γατούδη, Msc, σύμβουλο σταδιοδρομίας της επιστημονικής ομάδας της εταιρείας EMPLOY, μέλος της συγγραφικής ομάδας της σειράς οδηγών Σπουδών «ΕΠΙΛΕΓΩ Σπουδές & Επάγγελμα» από τις εκδόσεις Πατάκη. 

Το βιωματικό αυτό σεμινάριο βοήθησε τους μαθητές να μάθουν στην πράξη: Πως να θέτουν σωστά τους στόχους τους και να τους πραγματοποιούν. Πώς να θέτουν σωστά προτεραιότητες. Πώς να δημιουργούν ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα μελέτης. Πώς να κερδίζουν χρόνο στην προσωπική σου ζωή. Πώς να καταπολεμήσουν την αναβλητικότητα. Πώς να διαχειριστούν το άγχος των εξετάσεων. 

Στην εποχή της αναβλητικότητας, των social media και του καθημερινού άγχους, αυτό το βιωματικό σεμινάριο ήταν ό,τι χρειάζονταν οι μαθητές, αλλά και οι ίδιοι οι γονείς τους! 

Διαδραστική παρουσίαση κέντρισε το ενδιαφέρον του κοινού
"Όλοι έχουμε 24 ώρες στην ημέρα μας. Ακόμη και οι μεγαλύτεροι επιστήμονες. Το θέμα είναι όμως πως τις αξιοποιεί ο καθένας". Με αυτά τα λόγια ξεκίνησε την διαδραστική του παρουσίαση ο Γιώργος Γατούδης. Με ανοιχτό διάλογο με το ακροατήριο, με φράσεις και εικόνες, που είναι πιο "κοντά" στην σύγχρονη καθημερινότητα των μαθητών, ο ομιλητής κατάφερε να περάσει σημαντικά μηνύματα, αντί να περιοριστεί σε μία στείρα παρουσίαση.

Ο κος Γατούδης μετέφερε και τις συμβουλές του μέσα από τον "Χ". "Το θέμα είναι να μάθουν τα παιδιά να διαχειρίζονται τον χρόνο τους, να ξέρουν πως να προγραμματίζουν τους καθημερινούς τους στόχους και να τους επιτυγχάνουν, να θέτουν προτεραιότητες. Με αυτό τον τρόπο, τους μένει πολύ περισσότερος ελεύθερος χρόνος, για να κάνουν πράγματα που αγαπάνε, γιατί πάνω από όλα είμαστε άνθρωποι", είπε, εξηγώντας ότι ο καθένας μας έχει τη δική του προσωπικότητα, άρα πρέπει να βρει την δική του φόρμουλα ώστε να αξιοποιηθεί στο μάξιμουμ τον διαθέσιμο χρόνο του. 

Έφερε ως παράδειγμα το διάβασμα, για να συμβουλέψει "να δουλέψουμε πιο έξυπνα κι όχι πιο σκληρά. Δεν είναι ρεαλιστικό να διαβάσουμε ...δέκα ώρες συνεχόμενες, γιατί βιολογικά δεν μπορεί να λειτουργήσει ο εγκέφαλός μας", και σημείωσε ότι κάπου εδώ μπαίνει ο παράγοντας "ρεαλισμός". Βεβαίως, όπως κατέδειξε ο κεντρικός ομιλητής, η διαχείριση χρόνου δεν αφορά μόνο τους μαθητές, αλλά και τους γονείς τους και όλους μας γενικά, δίνοντας την γενική κατεύθυνση "να ξεκινήσουν με αυτά που είναι σημαντικά"

Αναφορικά με τον επαγγελματικό προσανατολισμό των μαθητών, ειδικά για τους υποψηφίους πανελλαδικών εξετάσεων, ανέδειξε ότι "έχει να κάνει με την αναζήτηση του χαρακτήρα του καθενός μας. Σε πρώτη φάση βλέπουμε το χαρακτήρα και ποιους κλάδους μπορεί να υποστηρίξει ο κάθε μαθητής, στη συνέχεια αναλύουμε τις σχολές και τα επαγγέλματα που προκύπτουν μέσα από τους κλάδους για να έχει μια πλήρη εικόνα του τι μπορεί να κάνει και πως μπορεί να το κάνει". Η κατευθυντήρια γραμμή που δίνει, είναι να μην έχουμε ψεύτικες ελπίδες, να μην τις ...καλλιεργούμε επίσης, παρόλα αυτά να διατηρούμε την αισιοδοξία, να παρακινούμαστε από τις δεξιότητες, τις κλίσεις μας, λαμβάνοντας υπόψη και το εργασιακό περιβάλλον, το οποίο άλλωστε εξελίσσεται με μεγάλη ταχύτητα, όπως είπε.


Σ. Αμανατιάδης:  "Οι μαθητές να είναι συνεπείς για το δικό τους όφελος"
Την αξία της όλης εκδήλωσης, αλλά και την συνεργασία με την εταιρία Employ, ανέδειξε μέσα από τον "Χ" ο συνιδιοκτήτης του φροντιστηρίου Σωτήρης Αμανατιάδης. Με αφορμή καθημερινά φαινόμενα, διαπίστωσε πως "μια από τις πιο συχνές δικαιολογίες που έχουν οι μαθητές στο στόμα τους, όταν δεν είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους είναι το «δεν πρόλαβα», το οποίο πολύ συχνά ξέρουμε και εμείς οι εκπαιδευτικοί ότι είναι ένα πολύ μεγάλο ψέμα".

Γι' αυτό - όπως είπε - "σκοπός μας είναι να δείξουμε στους μαθητές πως να διαχειρίζονται σωστά τον χρόνο τους, πώς να διαβάζουν αποτελεσματικά, πώς να μην χάνουν χρόνο σε πράγματα που τους αποσπούν την προσοχή, έτσι ώστε να προλαβαίνουν στο τέλος και να είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους προς όφελός τους". Έδωσε μάλιστα κι ένα απλό παράδειγμα, που έχει να κάνει με τα μηνύματα που δέχονται οι μαθητές από φίλους τους στο facebook, κατά τη διάρκεια του διαβάσματός τους, και τους αποσπούν από αυτό, καθώς πολλοί μαθητές είναι μόνιμα δικτυωμένοι στα social media.

Αναφορικά με την συνεργασία με την Employ - η οποία είναι καλύτερη εταιρεία συμβούλων σταδιοδρομίας και επαγγελματικού προσανατολισμού της χώρας, με πλήθος συνεργασιών - είπε ότι  είναι σε πολλά επίπεδα, όπως μέσα από την εκδήλωση, αλλά και διαρκής καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς για τους μαθητές του φροντιστηρίου. "Έπεται συνέχεια στην συνεργασία μας με την Employ", επιφυλάχθηκε ο εκπαιδευτικός.

Ο κος Αμανατιάδης ανέδειξε επίσης, πως "όταν οι μαθητές δίνουν πανελλήνιες εξετάσεις, έχουμε εργαλεία τα οποία χρησιμοποιούμε προς ενημέρωση των μαθητών, σχετικά με τις σχολές", εξηγώντας ότι αυτό είναι το δεύτερο στάδιο της ενημέρωσής τους, καθώς η απαραίτητη ενημέρωση δεν προσφέρεται στους μαθητές μόνο κατά τη διάρκεια της χρονιάς, αλλά και αφότου βγουν οι βαθμοί, καθώς τότε πρέπει να συμπληρώσουν με στρατηγική το μηχανογραφικό τους.


Θεώρημα: Για όσους στοχεύουν ψηλά
Πιστοποιημένο από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού, μέλος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστηρίων Ελλάδος, το φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης Θεώρημα είναι η ...προφανής επιλογή για την επιμόρφωση των παιδιών σας.


Γιατί θεώρημα σημαίνει...

  • Το μοναδικό φροντιστήριο με αυστηρά εξαμελή τμήματα σε όλες τις τάξεις Γυμνασίου - Λυκείου. 
  • Με το πιο στοχευμένο πρόγραμμα σπουδών σε κάθε τάξη.
  • Οικονομικό, όχι φτηνό! Με ασυναγώνιστες προσφορές για αριστούχους, τρίτεκνους - πολύτεκνους, εφάπαξ πληρωμή, αδέρφια.
  • Με συνεχείς ενημερώσεις για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και την πρόσβαση σε αυτή.
  • Άμεσα και συχνή επικοινωνία με τους γονείς για ενημέρωση. 
  • Ολοκληρωμένη συμβουλευτική επαγγελματικού προσανατολισμού από τους καλύτερους ειδικούς του χώρου.
     

Πληροφορίες

Νικ. Ζωίδη 43 και Αίνου

Τηλ. 25310 80002
Facebook Φροντιστήριο Θεώρημα
Instagram @theorimanet
site: www.theorima.net

Σχετικά Άρθρα

Μικροκομοτηναίικα

Η είδηση της διακοπής του ρεύματος σε φτωχό αγρότη από τα ορεινά της Ροδόπης, για το ασήμαντο ποσό των 280  ευρώ όπως πληροφορηθήκαμε,  από τη συγκινητική ανάρτηση που έκανε ο υπάλληλος που επιφορτίστηκε το