ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Σάββατο, 9 Νοεμβρίου, 2019 - 10:00
ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα ρομποτικής στο 11ο Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
11ο Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής
Ρομποτική

Μαθαίνουν και διασκεδάζουν

Στο 11ο Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής τα δύο προηγούμενα σχολικά έτη  εφαρμόστηκε εκπαιδευτικό πρόγραμμα ρομποτικής με επιτυχημένη συμμετοχή σε περιφερειακούς και πανελλήνιους αγώνες.

Τον Φεβρουάριο το σχολείο, μετά από αίτησή του, επιλέχθηκε ως εταίρος σε Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+ με θέμα «Let’s STEM together». Στα πλαίσια του προγράμματος κάθε επιλεγμένο σχολείο θα οργανώσει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους άλλους εταίρους, προκειμένου να τους εκπαιδεύσει για το θέμα και την επιλεγμένη μεθοδολογία.  Στο πρόγραμμα συμμετέχουν εκπαιδευτικοί και μαθητές. Στο πρόγραμμα θα συμμετέχουν τέσσερα σχολεία: DD Santorso Fano από Ιταλία,  11ο Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής από Ελλάδα, Partnership Trust από το Ηνωμένο Βασίλειο και  Ráckevei Árpád Fejedelem Általános Iskola από την Ουγγαρία 

Κάθε εταίρος θα είναι υπεύθυνος για την εμβάθυνση ενός από τα πεδία που εμπίπτουν στο ακρωνύμιο STEM (Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Μαθηματικά)  S for Science: φυσικές επιστήμες στην προσέγγιση STEM Ιταλία. T for Technology: διαδραστικοί πίνακες και 3D εκτυπωτές στην προσέγγιση STEM Ην. Βασίλειο. E for Engineering: ρομποτική στην προσέγγιση STEM Ελλάδα. M for Math: η σφαίρα Lenart στην προσέγγιση STEM Ουγγαρία. Στα πλαίσια αυτού του προγράμματος, τέσσερις εκπαιδευτικοί του 11ου Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής θα συμμετέχουν στην 1η συνάντηση με τους υπόλοιπους εταίρους του προγράμματος στο συντονιστικό σχολείο της Ιταλίας από τη Δευτέρα 11 Νοεμβρίου έως και την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου. Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί είναι οι: Ζουζάκογλου Χ., Μενεσελίδου Ι., Μίγγου Χ., Στανίτσας Θ.

Σχετικά Άρθρα

Μικροκομοτηναίικα

Σαφώς είναι δύσκολο για τη χώρα μας,  να αντιπαρατεθεί βασιζόμενη μόνο σε λογικά επιχειρήματα, η στην ανύπαρκτη  διπλωματική στήριξη από τους συμμάχους, με το υπάρχον διεθνές σκηνικό,   έναντι της Τουρκίας.