fbpx ΔΕΝ υπάρχουν δρομολόγια τρένων στη Θράκη
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Δευτέρα, 5 Απριλίου, 2021 - 12:55
FAKE NEWS Η ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ…

ΔΕΝ υπάρχουν δρομολόγια τρένων στη Θράκη

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Δρομολόγια
ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΟΣΕ

Η αποκατάσταση του σιδηρόδρομου δεν σημαίνει… επανέναρξη των δρομολογίων

Διονύσης Βοργιάς

Fake news αποδεικνύεται η δήθεν επαναφορά των δρομολογίων τρένων στη Θράκη. Ο «Χ» δεν μετέδωσε αυτή την είδηση.

Η αλήθεια είναι πως ο ΟΣΕ πράγματι ανακοίνωσε πως ο σιδηρόδρομος είναι λειτουργικός, ωστόσο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει ανακοινώσει ακόμη επανέναρξη δρομολογίων τρένου, παρά μόνο στο τμήμα Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο. Άρα, μέχρι κι αυτή τη στιγμή η Θράκη παραμένει χωρίς δρομολόγια τρένου, σύμφωνα με ενημέρωσή μας.

Παρακάτω παρατίθενται οι ανακοινώσεις ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από τις οποίες πουθενά δεν προκύπτει πως έχουν ξεκινήσει ξανά τα δρομολόγια, αλλά ότι απλώς έχει αποκατασταθεί ο σιδηρόδρομος.

Η ανακοίνωση του ΟΣΕ:

Απόλυτα λειτουργική είναι πλέον, μετά την αποκατάσταση της από τον ΟΣΕ, η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη και Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο που είχε υποστεί μεγάλες ζημιές από ακραία καιρικά φαινόμενα (έντονες βροχοπτώσεις) στην ευρύτερη περιοχή του Ν. Σερρών και στους Ν. Ροδόπης και Έβρου.

Ο ΟΣΕ προέβη άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες αποκατάστασης του δικτύου. Συνεργεία Αναδόχου Εταιρείας, αλλά και συνεργεία του ΟΣΕ εργάστηκαν από την πρώτη στιγμή, ώστε η αποκατάσταση των ζημιών να γίνει όσο το δυνατό συντομότερα. Παρά τις αντίξοες συνθήκες – συνεχείς βροχοπτώσεις, προβλήματα απάντλησης και αποστράγγισης των υδάτων, προσβασιμότητας λόγω καταστροφών και στο οδικό δίκτυο, κακοκαιρία «Μήδεια» κ.λ.π., ο Οργανισμός μπόρεσε να ανταπεξέλθει και να δώσει σε κυκλοφορία τη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη και τη γραμμή Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο, εντός των χρονικών δεσμεύσεων του.

Αξίζει να αναφερθεί ότι, σε συγκεκριμένα τμήματα της γραμμής όπως Σερρών – Λευκοθέας, Πολύσιτου – Αλεξανδρούπολης και Αλεξανδρούπολης – Ορμενίου, καταγράφηκαν πάνω από δέκα σημεία που έχρηζαν επεμβάσεων, ώστε να μπορεί να δοθεί σε κυκλοφορία ξανά η γραμμή.

Αναλυτικότερα, η αποκατάσταση των παραπάνω ζημιών του σιδηροδρομικού δικτύου, εξελίχθηκε ως εξής :

  • Στις 11.03.21 δόθηκε σε κυκλοφορία το τμήμα γραμμής μεταξύ Σερρών – Λευκοθέας. Οι εργασίες μέχρι την οριστική αποκατάσταση συνεχίζονται στο συγκεκριμένο τμήμα, αλλά δεν επηρεάζουν τη διέλευση των αμαξοστοιχιών.
  • Στις 14.03.21 δόθηκε σε κυκλοφορία το τμήμα γραμμής μεταξύ Πολύσιτου -Αλεξανδρούπολης. Επίσης οι εργασίες οριστικής αποκατάστασης συνεχίζονται στο συγκεκριμένο τμήμα γραμμής, αλλά δεν επηρεάζουν τη διέλευση των αμαξοστοιχιών.
  • Η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη έχει δοθεί στο σύνολό της σε κυκλοφορία από τις 14.03.21.
  • Στις 27.03.21 δόθηκε σε κυκλοφορία η σιδηροδρομική γραμμή Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο. Οι εργασίες μέχρι την οριστική αποκατάσταση συνεχίζονται στο συγκεκριμένο τμήμα, αλλά δεν επηρεάζουν τη διέλευση των αμαξοστοιχιών.

 Ο ΟΣΕ θα ήθελε να ευχαριστήσει το επιβατικό κοινό και τις Σιδηροδρομικές Επιχειρήσεις που κάνουν χρήση του σιδηροδρομικού δικτύου, για την κατανόησή τους καθ’ όλη τη διάρκεια των εργασιών αποκατάστασης.

Η μοναδική ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη Θράκη:

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, από την Πέμπτη 1 Απριλίου επανέρχονται σε κυκλοφορία τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών 1682 και 1683 στη γραμμή Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο και αντίστροφα.

Θυμίζουμε ότι, η χρήση μάσκας κατά την διάρκεια του ταξιδίου είναι υποχρεωτική, χωρίς εξαιρέσεις.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. έχοντας ως προτεραιότητα το ασφαλές ταξίδι, έχει εφαρμόσει από την πρώτη στιγμή όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για την υγεία και την ασφάλεια των επιβατών και του προσωπικού της.

Διαβάστε επίσης:

Τον Ιανουάριο 2021 αποτυπώναμε σε ρεπορτάζ τον ενάμιση χρόνο εγκατάλειψη των τρένων στη Θράκη, σε αντιπαραβολή με την εξαγγελία λειτουργίας… λευκού βέλους στο τμήμα Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

Στην κεντρική φωτογραφία η αποκατάσταση του σιδηρόδρομου στη Ροδόπη, από τις φθορές της πρόσφατης κακοκαιρίας

Σχετικά Άρθρα

Μικροκομοτηναίικα

Επαίρεται ο υπουργός Εργασίας  για το   τολμηρό και εκσυγχρονιστικό νομοσχέδιο του, που προσαρμόζεται στις τεχνολογικές οικονομικές και κοινωνικές εξελίξεις,  όπως το χαρακτηρίζει,  παρόλο που αλλάζει άρδην