Φταίει το γαϊδούρι χτυπάνε το σαμάρι.
Αντιπροτείνει 10 μέτρα-βήματα για το σχολείο
«Εκτός εκπαιδευτικής πραγματικότητας η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ)» λέει σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) με αφορμή την αξιολόγηση των μαθητών.
Σύμφωνα με την ΟΛΜΕ «παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των εκπαιδευτικών και με ευθύνη του ΥΠΑΙΘ τα πολύ σημαντικά προβλήματα της τηλεκπαίδευσης παραμένουν. Η Ομοσπονδία από την πρώτη κιόλας αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων είχε προτείνει συγκεκριμένα μέρα και για την ΕξΑΕ (αναβάθμιση ΠΣΔ, εξοπλισμό σε μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς και σχολεία, προστασία προσωπικών δεδομένων, επιμόρφωση εκπαιδευτικών, ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό κ.ά.). Ωστόσο, τόσο το ΥΠΑΙΘ όσον αφορά στα διοικητικά μέτρα όσο και το ΙΕΠ, όσον αφορά τα παιδαγωγικά ζητήματα, για μια ακόμη φορά δεν υιοθέτησαν τις προτάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας». Και συνεχίζει: «Παρά την κοινή διαπίστωση ότι η ΕξΑΕ δεν μπορεί να θεωρηθεί επαρκής μαθησιακή διαδικασία, παρά τους/τις χιλιάδες μαθητές/τρις που έχουν αποκλειστεί από την ΕξΑΕ, παρά τα τεράστια κενά που μέχρι σήμερα δεν έχουν καλυφθεί από το ΥΠΑΙΘ, παρά την ψυχική και παιδαγωγική εξουθένωση των μαθητών/τριων, το ΥΠΑΙΘ, μετά και την απαράδεκτη οδηγία για καταχώρηση απουσιών στους/στις μη συμμετέχοντες/ουσες μαθητές/τριες, εκδίδει μια ακόμη αντιπαιδαγωγική οδηγία, περί “τηλεαξιολόγησης” των μαθητών/τριων, η οποία διατηρεί ως βασική παράμετρο τις γραπτές δοκιμασίες (διαγωνίσματα)». «Είναι φανερό ότι η ηγεσία του υπουργείου, εκτός από παιδαγωγική και εκπαιδευτική άγνοια, διακατέχεται και από άγνοια της εκπαιδευτικής νομοθεσίας», κατηγορεί το ΥΠΑΙΘ η ΟΛΜΕ.
ΟΛΜΕ: 10 προτάσεις
Η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης κατέθεσε στην ηγεσία του ΥΠΑΙΘ δέκα προτάσεις της, τις εξής: