ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Δευτέρα, 30 Οκτωβρίου, 2017 - 14:51
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ "ΘΕΩΡΗΜΑ"

Εξετάσεις: Καταπολέμηση του άγχους και διαχείριση χρόνου

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Φροντιστήριο Θεώρημα
Παιδεία
Μαρία Γούλα
Εκπαίδευση
Εκπαιδευτικές δράσεις

Επίκαιρη εκδήλωση, με ομιλήτρια την ψυχολόγο Μαρία Γούλα

Μια επίκαιρη και πολύ σημαντική εκδήλωση, για μαθητές και γονείς, διοργανώνει το Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης Θεώρημα. Πιο συγκεκριμένα, το Σάββατο 4 Νοεμβρίου στις 18:00 στον υπόγειο χώρο της Λέσχης Κομοτηναίων πραγματοποιείται εκδήλωση με θέμα: "Εξετάσεις: Καταπολέμηση του άγχους και διαχείριση χρόνου".

Ομιλήτρια στην εκδήλωση θα είναι η Μαρία Γούλα ψυχολόγος στο Κέντρο Πρόληψης "Ορφέας", ενώ την εκδήλωση προλογίζει ο Στέφανος Δημητρακόπουλος, υπεύθυνος σπουδών Φροντιστηρίου Θεώρημα.

Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ

Το μήνυμα του φροντιστηρίου για την αξία της εκδήλωσης:

Αυτή η εκδήλωση απευθύνεται σε μαθητές λυκείου που θα εξεταστούν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις φέτος ή του χρόνου, αλλά και στους γονείς τους. Όμως, πριν από κάθε μάχη, χρειάζεται και η κατάλληλη προετοιμασία, που συμπεριλαμβάνει και άλλα πράγματα εκτός από το διάβασμα. Ελάτε να τα ανακαλύψουμε!

Τι είναι το άγχος του υποψηφίου;

Ποιες καταστάσεις το προκαλούν;

Ο φόβος της αποτυχίας και η "αυτοεκπληρούμενη προφητεία".

Οι προσδοκίες και η πίεση του περίγυρου.

Πόσο πολύ θέλω πραγματικά να επιτύχω;

Ο παράγοντας χρόνος μέσα στην καθημερινότητα.

Πώς μπορεί κανείς να κερδίσει ή να χάσει χρόνο;

Τι με εμποδίζει από το να διαβάσω αποδοτικά; Κάνει κάτι λάθος;

Χρειάζεται να έχω υπερφυσικές δυνάμεις για να διαβάσω σωστά;

Πώς οργανώνω το διάβασμά μου;

Ποιος είναι ο ρόλος των γονέων σε όλα αυτά;

Στο τέλος της ομιλίας, θα ακουστούν οι απόψεις και οι προβληματισμοί των μαθητών και θα γίνει ελεύθερος διάλογος με την ψυχολόγο. Να είστε εκεί!

Σχετικά Άρθρα

Μικροκομοτηναίικα

Την αρρωστημένη νοοτροπία κάποιων, η  ακόμα την προβοκατόρικη ενδεχομένως ενέργεια όπως δείχνουν τα πράγματα,  ή την περίεργη δράση ενός ανεγκέφαλου,  ο οποίος προσπαθεί  απλώς να δημιουργήσει προβλήματα, ας