ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Σάββατο, 8 Ιουνίου, 2019 - 10:00
ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΟΔΟΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ – ΓΡΑΤΙΝΗ - ΑΡΡΙΑΝΑ

Βρέθηκε προσωρινός ανάδοχος για την κατασκευή γέφυρας στον Λίσσο

ΡΕΠΟΡΤΑΖ
γέφυρα Λίσσου
ιρλανδική διάβαση
Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Οι κάτοικοι χρησιμοποιούν την προβληματική ιρλανδική διάβαση, απαίτηση δεκαετιών η κατασκευή γέφυρας στο σημείο

Διονύσης Βοργιάς

Από την οικονομική επιτροπή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης εγκρίθηκε το πρακτικό του διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου του έργου: «Βελτίωση επαρχιακής οδού Πανεπιστημιούπολη – Γρατινή – Αρριανά»,  υποέργο «Κατασκευή γέφυρας Λίσσου και προσβάσεων επί της επαρχιακής οδού Πανεπιστημιούπολη – Γρατινή - Αρριανά», προϋπολογισμού 5.152.000,00 (με Φ.Π.Α.). 

Προσωρινός ανάδοχος είναι ο οικονομικός φορέας Ένωση Οικονομικών Φορέων  «Κ/ΞΙΑ Μιχαήλ Κούγκουλος & ΣΙΑ Ε.Ε. – ΑΚΜΩΝ Ενεργειακή Α.Τ.Ε.». Μετά την εξεύρεση του οριστικού αναδόχου, θα ξεκινήσει και το έργο. Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του επιχειρησιακού προγράμματος της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Υπενθυμίζουμε ότι στον ΕΟ Πανεπιστημιούπολη – Γρατινή – Αρριανά ήδη έχουν κατασκευαστεί δύο σύγχρονου τύπου ιρλανδικές διαβάσεις, προς βελτίωση των παλαιότερων υποδομών.

Η ταυτότητα του έργου
Η μελέτη προβλέπει την κατασκευή γέφυρας στον ποταμό Λίσσο, επί της επαρχιακής οδού Πανεπιστημιούπολη – Γρατινή – Αρριανά, 50,00 m κατάντη τής υπάρχουσας ιρλανδικής διάβασης. Στο συγκεκριμένο σημείο υφίσταται ιρλανδική διάβαση, η οποία, όμως, κατά την περίοδο έντονων βροχοπτώσεων, δεν είναι προσπελάσιμη, λόγω της ανύψωσης τής στάθμης τού χειμάρρου. Η κατασκευή γέφυρας είναι απαίτηση ετών από κατοίκους και διελθόντες. Η υπάρχουσα ιρλανδική διάβαση δεν θα καταργηθεί.

Η γέφυρα αναμένεται να έχει μήκος 153,00 m και εδράζεται επί 6 βάθρων (2 ακρόβαθρα και 4 μεσόβαθρα). Τα βάθρα με τη σειρά τους εδράζονται επί πασσάλων διαμέτρου Φ100. Ο φορέας ανωδομής αποτελείται από 7 προεντεταμένες δοκούς, μήκους 30,00/31,00 m και ύψους 1,75 m. Το συνολικό πλάτος της ανωδομής, μαζί με τα πεζοδρόμια, είναι 15,00 m, ενώ το καθαρό πλάτος τής διερχόμενης οδού είναι 11,00 m. Πέρα από την κατασκευή της γέφυρας, προβλέπεται η κατασκευή 2 ισόπεδων κόμβων, για την προσαρμογή τής υφιστάμενης οδού με τη νέα χάραξη, ο οδοφωτισμός τόσο της γέφυρας όσο και των 2 κόμβων, καθώς και οι απαιτούμενες εργασίες σήμανσης - διαγράμμισης.

Σχετικά Άρθρα

Μικροκομοτηναίικα

Είμαστε από τις λίγες χώρες στον κόσμο που η διπλωματική πολιτική βασίζεται κυρίως στο συναίσθημα, τον εντυπωσιασμό με πατριωτικές κορώνες σε ανύποπτο χρόνο, αλλά και στη λογική να κρύβουν  τα σκουπίδια κάτω