ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Σάββατο, 10 Ιουνίου, 2017 - 11:00
ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΕΝΑΣ-ΕΝΑΣ

Βενζινοπώλες Ροδόπης: Επάγγελμα με ημερομηνία λήξης λόγω μεγάλων εταιριών και Βουλγαρίας

ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Επιχειρήσεις
Κρίση
Ροδόπη
Βουλγαρία
Σωματείο Βενζινοπωλών Νομού Ροδόπης

Συνάντηση Βενζινοπωλών Ροδόπης με την πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων 


Γιώργος Ασμάτογλου: "Πρέπει να συνεννοηθούμε όχι να τσακωνόμαστε μεταξύ μας"

Διονύσης Βοργιάς

Δεν αντέχουν άλλο οι βενζινοπώλες Ροδόπης, κι αυτό είναι λογικό καθώς η Βουλγαρία "καραδοκεί", η πρόσβαση σε αυτή γίνεται μέσα σε είκοσι λεπτά και οι τιμές της είναι ασυναγώνιστες σε σχέση με τις ελληνικές.


Να βρουν μια λύση ψάχνουν οι πρατηριούχοι της περιοχής μας και σε αυτό το πλαίσιο το Σωματείο Βενζινοπωλών Ροδόπης, το απόγευμα της Πέμπτης 8 Ιουνίου 2017 στα γραφεία της ΟΕΒΕΣ Ροδόπης, πραγματοποίησε ενημερωτική ημερίδα για τα τρέχοντα θέματα του κλάδου, παρουσία του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ) και αντιπροέδρου της ΓΣΕΒΕΕ Γιώργου Ασμάτογλου.


Εκεί και ο πρόεδρος των πρατηριούχων Ροδόπης Χρήστος Ταπατζάς, φαίνεται απηυδισμένος με την κατάσταση."Το μεγάλο μας πρόβλημα είναι η γειτονική Βουλγαρία, στην οποία πολύς κόσμος της περιοχής μας καταφεύγει για να κάνει τα ψώνια του. Παράλληλα με την υψηλή φορολογία και τις ασφαλιστικές εισφορές, όλα αυτά μας βάζουν τρικλοποδιά στο επάγγελμα. Τίθεται πλέον θέμα βιωσιμότητας των πρατηρίων", είπε και ζήτησε ...κι άλλα "διόδια": "Αν δεν διορθωθούν αυτά, είναι πολύ φυσιολογικό ένα-ένα τα πρατήρια να κλείνουν.

Ένα μέτρο που θα μπορούσε να βοηθήσει και τον δικό μας κλάδο και, γενικά, όλη την αγορά, θα ήταν να δημιουργηθούν διόδια. Ζητάμε κάτι ανάλογο με τη βινιέτα που έχουν οι Βούλγαροι, ώστε να κόψουμε όσο το δυνατό τη ροή προς τη Βουλγαρία, για να υπάρχουν παράλληλα κι έσοδα για το κράτος".


Εκεί και ο Γιώργος Ασμάτογλου, ο οποίος ανέδειξε την ανάγκη οι πρατηριούχοι να συνεννοηθούν μεταξύ τους, αλλιώς να γίνουν εφάμιλλοι με την ιδέα του "λουκέτου". "Οι πρατηριούχοι της Κομοτηνής είναι επαγγελματίες που αγωνίζονται για την επιβίωσή τους, γι' αυτό θέλουμε να τους ενημερώσουμε για τα οικονομικά θέματα και τα θέματα που άπτονται  της βιωσιμότητα των πρατηρίων, όσον αφορά στο υπουργείο Μεταφορών. 


Στόχος μας είναι να αντιμετωπίσουμε τη λαίλαπα που υπάρχει, κυρίως με την υψηλή φορολογία και το υψηλό ασφαλιστικό", είπε, ενώ ειδικά για την Κομοτηνή ανέδειξε τα εξής: "Εκτός από τα γενικά προβλήματα, στην Κομοτηνή παρατηρούμε μεγάλη ύφεση σε όλους τους  κλάδους, εξαιτίας της εξόδου των πολιτών προς τις γειτονικές χώρες. 


Οι πολίτες ψωνίζουν από άλλα κράτη, με αποτέλεσμα το κράτος να χάνει χρήματα και οι επαγγελματίες να χάνουν έσοδα. Και, συνακόλουθα, το κράτος χάνει φόρους και από τους επαγγελματίες, επομένως πλήττεται διπλά. Το πρόβλημα είναι τεράστιο και πρέπει να αντιμετωπιστεί από την κυβέρνηση". 


Ο ίδιος ανέδειξε τον κίνδυνο των μεγάλων εταιριών, προς τους ιδιώτες πρατηριούχους. "Καθημερινά μεγάλες εταιρίες παίρνουν άδειες για πρατήρια. Αυτές οι άδειες δεν είναι καινούργια πρατήρια που ανοίγουν. Είναι αυτά των συναδέλφων μας που παραδίδουν τα κλειδιά τους. Θα έχουμε δώσει τα κλειδιά μας και θα βάλουν ...διαχειριστές στο πρατήριό μας, γιατί δεν το διαχειριστήκαμε σωστά", τόνισε προς τους πρατηριούχους και συμβούλεψε: "Πρέπει να βιώσουμε οικονομικό όφελος, γιατί αλλιώς θα κλείσουμε. Έχουμε ημερομηνία λήξης, κι αυτή η λήξη είναι το ...ζιζάνιο που μας έχουν βάλει οι μεγάλες εταιρίες, που μας έχουν βάλει σε διαμάχη μεταξύ μας. Δεν πρέπει να βγάζουμε ο ένας τον άλλο από τη μέση. Οι εταιρίες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα, θέλουν κέρδη.  

Πρέπει να γίνει μια συνεννόηση μεταξύ μας και, για να μην έχουμε εναρμονισμένη πολιτική, θα πάμε σε ένα σωστό κέρδος, δηλαδή αυτή την εβδομάδα θα είναι ένα λεπτό πάνω ο ένας και την επόμενη εβδομάδα ο άλλος. Με αυτό τον τρόπο δεν χάνει κανείς. Κι αν ο πελάτης πάει με ένα λεπτό διαφορά στον απέναντι, τότε αυτό τον πελάτη δεν τον θέλουμε. Να πάμε ένα λεπτό πάνω-κάτω, ή κι ας έχουμε την ίδια τιμή", είπε.


Πράγματι οι πρατηριούχοι της Ροδόπης βάλλονται από παντού, από παντού όμως βάλλεται και ο μέσος Κομοτηναίος, που δεν είναι ...έγκλημα να γεμίσει το ντεπόζιτό του στη Βουλγαρία. Γι' αυτή του την πράξη δεν ευθύνεται ο ίδιος, αλλά η κρατική πολιτική που τον αναγκάζει να στρέφεται σε φθηνότερες αγορές, προκειμένου να θρέψει την οικογένειά του, ακόμη και "εις βάρος" του κράτους.

Σχετικά Άρθρα

Μικροκομοτηναίικα

Παρελθόν θα αποτελούν μέσα σε λίγα χρόνια όπως φαίνεται  οι καλές εποχές,  όπου βιομήχανοι,  επαγγελματίες,  εργάτες και εργαζόμενοι,  αλλά και το κράτος μαζί με τους συνδικαλιστικούς φορείς,  τα έβρισκαν κα

Ημερολόγιο