ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Πέμπτη, 9 Μαρτίου, 2017 - 11:00
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΥΠΟ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Το κατάστημα Μαρινόπουλος γίνεται Σκλαβενίτης και γεμίζει ξανά με προϊόντα

ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Σκλαβενίτης
Μάρκετ
Κομοτηνή
αγορά

Η εταιρεία ρίχνει το μεγάλο βάρος στα καταστήματα της επαρχίας, όπου μέχρι σήμερα, ο όμιλος Σκλαβενίτη δεν έχει παρουσία


Στο κατάστημα στην παλιά οδό Ξάνθης ο Σκλαβενίτης έχει ήδη αναρτήσει ανακοίνωση και ενημερώνει τους πελάτες ότι έχει αναλάβει την ευθύνη της 
λειτουργίας των καταστημάτων

 

 

Δήμητρα Συμεωνίδου

Το κατάστημα Μαρινόπουλος γίνεται Σκλαβενίτης και γεμίζει ξανά με προϊόντα. Πρόκειται για το πρώτο κατάστημα στην Κομοτηνή, που λειτουργεί πλέον υπό την εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη, θυγατρική κατά 100% του ομίλου Σκλαβενίτη, στην οποία μεταβιβάστηκε από 1η Μαρτίου το δίκτυο της «Μαρινόπουλος» και θυγατρικών του εταιρειών.


Η εταιρεία ρίχνει το μεγάλο βάρος στα καταστήματα της επαρχίας, όπου μέχρι σήμερα, ο όμιλος Σκλαβενίτη δεν έχει παρουσία. Η επαναλειτουργία των καταστημάτων γίνεται σταδιακά, με πρώτη μέριμνα την τροφοδοσία και στόχο την άμεση επαναλειτουργία των καταστημάτων της Μαρινόπουλος. Μάλιστα στο εν λόγω κατάστημα στην παλιά οδό Ξάνθης ο Σκλαβενίτης έχει ήδη αναρτήσει ανακοίνωση και ενημερώνει τους πελάτες ότι έχει αναλάβει την ευθύνη της λειτουργίας των καταστημάτων. Ζητάει την κατανόηση για την αναστάτωση που ενδεχομένως προκληθεί από τις απαραίτητες εργασίες και ενημερώνει ότι η ομαλή λειτουργία του καταστήματος θα αρχίσει πολύ σύντομα.


Αναλυτικά, στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται:
Αγαπητοί μας πελάτες, σας ενημερώνουμε ότι από την Τετάρτη 1η Μαρτίου 2017, αναλάβαμε την ευθύνη της λειτουργίας του καταστήματος. Βασική μας αρχή είναι ο «Σεβασμός στον Πελάτη» και για αυτό προσπαθούμε καθημερινά να παρέχουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση και να διαθέτουμε προϊόντα σε άριστη ποιότητα, σε μεγάλη ποικιλία και με τιμές «τόσο φθηνά όσο πουθενά.»


Ως εκ τούτων και με γνώμονα πάντα την εξυπηρέτησή σας, καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να επαναφέρουμε το συντομότερο δυνατόν το κατάστημα σε ομαλή λειτουργία, με επάρκεια προϊόντων, αλλά και να δημιουργήσουμε ένα ακόμη πιο ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον.
Ζητάμε την κατανόησή σας, καθώς στο πλαίσιο των προσπαθειών μας είναι πιθανόν να δημιουργηθεί μια μικρή αναστάτωση λόγω των απαραίτητων εργασιών.


Οι εργαζόμενοι του καταστήματος είναι πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε υπόδειξη ή σύστασή σας, καθώς η Γνώμη σας είναι πολύτιμη για εμάς».


Σημειώνεται ότι το επιχειρηματικό σχέδιο της Σκλαβενίτης, για την επόμενη ημέρα της Μαρινόπουλος, προβλέπει θετική λειτουργική κερδοφορία σε όρους ΚΠΦΤΑ από το δεύτερο έτος μετά την ημερομηνία επικύρωσης της συμφωνίας εξυγίανσης της Μαρινόπουλος, καθαρή κερδοφορία από το τέταρτο έτος, πωλήσεις 1,03 δισ. ευρώ από το πρώτο έτος και επενδύσεις 133 εκατ. ευρώ.


Ειδικότερα και σε ό,τι αφορά τον τζίρο, η πλευρά Σκλαβενίτη εκτιμά πως θα μπορέσει να μαζέψει πίσω 1,03 δισ. ευρώ το πρώτο έτος, αυτός να αυξηθεί κατά 17% το δεύτερο φθάνοντας τα 1,2 δισ. ευρώ, το τρίτο έτος αναμένεται ετήσια αύξηση 9% στο συνολικό κύκλο εργασιών, ενώ μετά το έβδομο έτος εκτιμάται πως ο κύκλος εργασιών θα παραμείνει σταθερός στα 1,397 δισ. ευρώ.


Με 560 καταστήματα ανά την Ελλάδα αλλά και την Κύπρο η οικογένεια Σκλαβενίτη κατατάσσεται στην πρώτη θέση του πίνακα με το μεγαλύτερο αυτή τη στιγμή δίκτυο.  Ακολουθεί η AB Bασιλόπουλος η οποία αριθμεί περί τα 350 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.  Έπεται η Μασούτης με ισχυρή παρουσία κυρίως στη Βόρεια Ελλάδα, 265 καταστήματα και τζίρο 800 εκατ. ευρώ το 2016. Για το 2017 η Μασούτης συνεχίζει το επενδυτικό της πρόγραμμα, με την δημιουργία νέων καταστημάτων αλλά και την εξαγορά μικρότερης αλυσίδας. Ακολουθούν τα My Market του Ομίλου Μetro με 230 καταστήματα με τζίρο 736 εκατ. ευρώ, βάζοντας στόχο πωλήσεις 1,5 δις. ευρώ μετά την πλήρη ενσωμάτωση του Βερόπουλου. 
Τέλος, στα 148 ανέρχονται τα καταστήματα του Γαλαξία, ο οποίος το 2015 κατέγραψε τζίρο 472 εκατ. ευρώ, ενώ όσον αφορά την Lidl το δίκτυο καταστημάτων της φτάνει τα 220.
 

Σχετικά Άρθρα

Μικροκομοτηναίικα

Δεν είναι όλα ρόδινα για όσους μεταναστεύουν στο εξωτερικό για εξεύρεση  εργασίας,  εκτός φυσικά από τα νέα παιδιά που διαθέτουν αυξημένα προσόντα και σπουδές,  που κατά γενική ομολογία γίνονται περιζήτητα α

Ημερολόγιο