ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου, 2019 - 10:00
ΕΝΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Γυμνάζονται και διασκεδάζουν μαζί στο Ειδικό Σχολείο Κομοτηνής

ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Ειδικό Σχολείο Κομοτηνής
4ο Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής
10ο Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής
Μιχάλης Πολυτσάκης

Από κοινού με μαθητές του 4ου και του 10ου Δημοτικού Σχολείου, "θετικά ήδη τα πρώτα αποτελέσματα" διαπιστώνει ο καθηγητής φυσικής αγωγής Μιχάλης Πολυτσάκης

Διονύσης Βοργιάς

Ένα πρωτοπόρο πρόγραμμα φυσικής αγωγής 'τρέχει' εδώ και λίγο καιρό στο ειδικό νηπιαγωγείο - δημοτικό σχολείο Κομοτηνής κι αποδεικνύει ότι η σχολική φυσική αγωγή είναι ένα πολύτιμο εργαλείο παιδείας. Πιο αναλυτικά, μαθητές του 4ου και του 10ου δημοτικού σχολείου Κομοτηνής, ξεχωριστά και μία φορά τον μήνα, επισκέπτονται τον χώρο του ειδικού σχολείου, προκειμένου να συναθληθούν και να διασκεδάσουν με τους μαθητές του ειδικού σχολείου.

Χθες το πρωί, Τετάρτη 13/2, μαθητές της τετάρτης τάξης του 10ου ΔΣ Κομοτηνής κατέφτασαν με πλατιά χαμόγελα στο σχολείο. Ως φιλοξενούμενοι δώρισαν ένα επιτραπέζιο, ενώ τα παιδιά του ειδικού σχολείου, μαζί τους δασκάλους τους, ευχαρίστησαν και καλωσόρισαν τους καλεσμένους τους. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα "ενσωμάτωσης και ένταξης", όπως ενημερώνει σχετικά τον "Χ" ο καθηγητής φυσικής αγωγής και επικεφαλής της πρωτοβουλίας για το 10ο δημοτικό σχολείο Κομοτηνής Μιχάλης Πολυτσάκης, ο οποίος μνημονεύει και την Γεωργία Χατζάρα - καθηγήτρια φυσικής αγωγής και επικεφαλής της πρωτοβουλίας για το 4ο δημοτικό.

"Η αλήθεια είναι ότι υπήρξαν πολλές παραγωγικές εκδηλώσεις με διάφορα δημοτικά σχολεία εδώ, αλλά φέτος σκεφτήκαμε να πραγματοποιηθεί ένα πρόγραμμα, σε βάθος χρόνου, το οποίο να είναι και συνεχόμενο", είπε ο κος Πολυτσάκης, και συνέχισε: "Έτσι, ξεκίνησε με το 4ο δημοτικό σχολείο Κομοτηνής τον Οκτώβριο και τώρα από τον Ιανουάριο μπήκε και το 10 δημοτικό σχολείο, άρα πλέον το τρέχουμε σε δύο δημοτικά σχολεία της Κομοτηνής. Συγκεκριμένα, έχει επιλεγεί ένα τμήμα του 4ου κι ένα τμήμα του 10ου δημοτικού σχολείου, τα οποία έχουν επαφή μία φορά τον μήνα με τα παιδιά του ειδικού σχολείου".

Συνεπώς, κατ' αυτό τον τρόπο, το πρόγραμμα γίνεται για πρώτη φορά, με τον καθηγητή να λέει "σκοπεύουμε σε βάθος χρόνου με τις συχνές επισκέψεις σε σταθερά περιβάλλοντα και με τα ίδια παιδιά, να δούμε την ενσωμάτωση των παιδιών του ειδικού σχολείου.

Έως τώρα βλέπω ότι τα σημάδια είναι άκρως ενθαρρυντικά, τα παιδιά είναι ενθουσιασμένα, το ζουν πάρα πολύ ευχάριστα". Όσον αφορά στο πρόγραμμα καθαυτό, περιλαμβάνει κυρίως παιχνίδια συνεργασίας, σε μικρές ομάδες ή ζευγάρια, με σκοπό την ενίσχυση της αλληλοϋποστήριξης και της αλληλοβοήθειας μεταξύ των μαθητών.

Σχετικά Άρθρα

Μικροκομοτηναίικα

Την αρρωστημένη νοοτροπία κάποιων, η  ακόμα την προβοκατόρικη ενδεχομένως ενέργεια όπως δείχνουν τα πράγματα,  ή την περίεργη δράση ενός ανεγκέφαλου,  ο οποίος προσπαθεί  απλώς να δημιουργήσει προβλήματα, ας