fbpx Πως η Δράμα προσπαθεί να δημιουργήσει νέες επιχειρήσεις στον τόπο
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου, 2019 - 10:00
ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΕΣΠΑ

Πως η Δράμα προσπαθεί να δημιουργήσει νέες επιχειρήσεις στον τόπο

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
νέες επιχειρήσεις
ΕΣΠΑ
Δράμα

Αξιοποιεί την πρόσκληση του ΕΣΠΑ για την δημιουργία θερμοκοιτίδων νέων επιχειρήσεων, όπως λέει στον "Χ" ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δράμας Στέφανος Γεωργιάδης

Διονύσης Βοργιάς

Τον τρόπο με τον οποίο ο Δήμος Δράμας θα προσπαθήσει να δημιουργηθούν νέες επιχειρήσεις στην περιοχή, εξηγεί στον "Χ" ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δράμας και υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων και Εξωστρέφειας Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος Στέφανος Γεωργιάδης. Συγκεκριμένα, ο Δήμος Δράμας και το τοπικό Επιμελητήριο αξιοποιούν το εργαλείο του ΕΣΠΑ για την δημιουργία θερμοκοιτίδων νέων επιχειρήσεων.

"Στα πλαίσιο του προγράμματος της βιώσιμης αστικής ανάπλασης του Δήμου Δράμας, υλοποιούμε ένα πρόγραμμα που έχει να κάνει με την δημιουργία της δομής υποστήριξης, η οποία θα φιλοξενήσει 15 ομάδες νεοφυών επιχειρήσεων", είπε και πληροφόρησε τα εξής: "Μιλάμε για μία καινοτόμα προσέγγιση της επιχειρηματικότητας, στα πλαίσια λειτουργίας κι ενός επιταχυντή ιδεών, υπέρ των νεοφυών επιχειρήσεων. Στόχος μας είναι αυτές οι 'επιχειρήσεις' να δημιουργήσουν την υποδομή, ώστε να γίνουν πραγματικές επιχειρήσεις. Αυτό σημαίνει ότι αναπτύσσουν την ιδέα τους, υποστηρίζονται μέσα από το Επιμελητήριο Δράμας με συμβουλευτική και υποστήριξη στα ζητήματα που τους αφορούν. Στόχος μας είναι αυτή η θερμοκοιτίδα να συνδεθεί με άλλα ερευνητικά ιδρύματα.

Έχουμε συνδεθεί με θερμοκοιτίδες του εξωτερικού, καθώς η ανταλλαγή τεχνογνωσίας με το εξωτερικό είναι επιβεβλημένη. Από εκεί και πέρα έχουμε έναν υποστηρικτικό μηχανισμό, όπου καλούνται διάφοροι 'επιχειρηματικοί άγγελοι' να υποστηρίξουν τις καλές ιδέες και προτάσεις, ώστε να γίνουν πράξη με χρηματοδότηση το λεγόμενο crowd founding που είναι ένα από τα ζητούμενα που θέλουμε να αναπτύξουμε στον χώρο".

Ο πρόεδρος ενημέρωσε επίσης ότι "η δομή θα λειτουργεί μέσα από μία ανάδοχο εταιρία, η οποία είναι υποχρεωμένη να φέρει τους μέντορες και τους συμβουλάτορες. Πιστεύουμε, εάν όλα πάνε καλά, σύντομα θα τελειώσουμε με τις τεχνικές διαδικασίες του Δήμου", ενώ δεν έκρυψε και την απαίτηση του επιχειρηματικού κόσμου ότι "ως επιχειρηματικός κόσμος είμαστε ανυπόμονοι, γι' αυτό πρέπει να καταλάβουν και οι ΟΤΑ για να αναπτύξουμε την επιχειρηματικότητα. Δεν είμαστε αυτοί που μπορούμε να περιμένουμε πολύ χρόνο κάποιους να λειτουργήσουν". 

Τελικός στόχος, κατά τον πρόεδρο, είναι να αναπτυχθούν και να παραμείνουν επιχειρήσεις στον τόπο. "Σε μία Περιφέρεια όπως η ΑΜ-Θ και συγκεκριμένα η Δράμα όπου υπάρχει αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό, οι περισσότερες από αυτές τις ιδέες αναπτύσσονταν στα κέντρα κι έτσι δεν έμεναν στην περιοχή. Απώτερος στόχος μας είναι η δημιουργία επιχειρήσεων και η παραμονή τους στην περιοχή μας, σε συνεργασία με τα ερευνητικά και τα πανεπιστημιακά ιδρύματα, χωρίς να αποκλείουμε κανέναν κλάδο", είπε.

Ο Δήμος Κομοτηνής δεν έχει αξιοποιήσει την θερμοκοιτίδα, έχοντας προτάξει στον σχεδιασμό του κυρίως την ανάπλαση του ιστορικού κέντρου της πόλης, ένα έργο που φαντάζει λιγότερο καινοτόμο, αλλά  διαχρονικό.

Σχετικά Άρθρα

Μικροκομοτηναίικα

Το instagram το twitter και το facebook,  φαίνεται ότι έχουν επιλέξει αυτοδιοικητικοί και πολιτικοί  και στην περιοχή μας,  για να ενημερώνουν τους συμπολίτες,  για τις συναντήσεις και τις δράσεις τους.