fbpx Η ΑΚΤΩΡ αναλαμβάνει την κατασκευή πλευρικών διοδίων στη Θράκη
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Παρασκευή, 27 Απριλίου, 2018 - 10:00
ΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ

Η ΑΚΤΩΡ αναλαμβάνει την κατασκευή πλευρικών διοδίων στη Θράκη

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
διόδια
ΑΚΤΩΡ
Εγνατία Οδός

Ιάσμου, ΒΙ.ΠΕ. Κομοτηνής/Φύλακα, Μέστης, Βαφέικων
 

Υπεγράφη τελικά η διπλή σύμβαση για την συντήρηση της Εγνατίας Οδού. Πρόκειται για δύο ξεχωριστές συμβάσεις που χωρίζουν τον άξονα σε δυτικό και ανατολικό τομέα. Ανάδοχος και στα δύο είναι η ΑΚΤΩΡ, σύμφωνα με δημοσίευμα του Νίκου Καραγιάννη στο ypodomes.com. Συγκεκριμένα έγινε ανάδοχος του Δυτικού Τομέα αλλά και των καθέτων αξόνων αρχικού προϋπολογισμού 47,45εκατ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) με 59,80% (ή ποσού 24,05εκατ.ευρώ ποσό με ΦΠΑ). Παράλληλα έγινε ανάδοχος του ανατολικού τομέα και των κάθετων αξόνων, αρχικού προϋπολιγισμού 49,45 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) με 58,84% (ή ποσού 25,62 εκατ. ευρώ ποσό με ΦΠΑ). Η υπογραφή των συμβάσεων πραγματοποιήθηκε στις 12 Απριλίου 2018. Η ισχύς των συμβάσεων είναι για 24 μήνες δηλαδή έχουν καταληκτική ημερομηνία στις 12 Απριλίου 2020 ενώ υπάρχει δικαίωμα επέκτασης της σύμβασης κατά 6 μήνες.


Η ΑΚΤΩΡ μαζί αναλαμβάνει και την κατασκευή των απαραίτητων σταθμών διοδίων που είναι απαιτητοί άλλωστε από τον διαγωνισμό παραχώρησης που ξεκίνησε πριν από λίγες μέρες και στον οποίο η ίδια εταιρεία είναι μία από τις συμμετέχουσες. Συγκεκριμένα προαιρετικά αναλαμβάνει την κατασκευή σύμφωνα με την Κ.Υ.Α. Αριθμ. ΔΝΣγ/ΦΝ 393 (ΦΕΚ 1867 Β/29-05-2017), του μετωπικού σταθμού διοδίων Σιάτιστας, καθώς και των πλευρικών Σ.Δ. Παναγιάς, Ανατ. Σιάτιστας, Καλαμιάς, Κλειδίου, Μαλγάρων, Αξιού (ημικόμβος Χαλάστρας) και Λαγκαδά/Σερρών και του πλευρικού Σ.Δ. Πολυκάστρου στον Κάθετο Άξονα Χαλάστρας - Ευζώνων (Α1) για 17.850.000 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ ή €14.395.161,29 χωρίς ΦΠΑ) και  του μετωπικού Σ.Δ. Αρδανίου, καθώς και των πλευρικών Σ.Δ. Προφήτη, Βαγιοχωρίου, Βρασνών/Ασπροβάλτας, Γαληψού/Ορφανίου, Μουσθένης, Ελευθερούπολης, Αγ. Ανδρέα, Άσπρων Χωμάτων, Βαφέικων, Ιάσμου, ΒΙ.ΠΕ. Κομοτηνής/Φύλακα και Μέστης, κόστους 22.800.000 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ).
 

Σχετικά Άρθρα

Μικροκομοτηναίικα

Η διαχείριση μεγάλων κρίσεων,  μεταναστευτικό στις Καστανιές,  κορωνοϊός,  αλλά και μικρότερων όπως το διασυνοριακό στις Φέρες όταν δεν καταλήγουν αρνητικά,  φέρνουν συνήθως θετικό πρόσημο σε όσους κυβερνούν