ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου, 2019 - 10:00
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Μετατάξεις εργαζομένων της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» - Τι άλλαξε τελικά;

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εγνατία Οδός
Εργαζόμενοι

"Οι εργαζόμενοι της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» (ΕΟΑΕ) κατά τα τελευταία χρόνια βιώνουμε τις διαρκείς κυβερνητικές υποσχέσεις", λένε σε ανακοίνωσή τους

"Οι εργαζόμενοι της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» (ΕΟΑΕ) κατά τα τελευταία χρόνια βιώνουμε τις διαρκείς κυβερνητικές υποσχέσεις αλλά και έγγραφες δεσμεύσεις σε υψηλότατο επίπεδο, για μεγαλόπνοους σχεδιασμούς ανάθεσης νέων έργων και αρμοδιοτήτων, που θα καθιστούσαν την ΕΟΑΕ ικανή να πρωταγωνιστήσει σε νέους ρόλους στην Ελλάδα και στο εξωτερικό". Αυτά αναφέρουν με ανακοίνωσή τους οι εργαζόμενοι της Εγνατίας Οδού, αναφέροντας ενδεικτικά κάποιες από τις δεσμεύσεις αυτές "ότι η ΕΟΑΕ θα αναλάβει την υλοποίηση νέων έργων υποδομών και περιβάλλοντος, ότι η εταιρεία θα αναλάβει την τεχνική και διαχειριστική εποπτεία της σχεδιαζόμενης παραχώρησης της Εγνατίας οδού, θα συμμετάσχει στην υλοποίηση του ηλεκτρονικού αναλογικού συστήματος διοδίων, στη λειτουργία του Μητρώου Υποδομών, Απαλλοτριώσεων κ.ά.". 

Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν πως "σε όλο αυτό το δυσάρεστο σκηνικό, αντί της υλοποίησης των κυβερνητικών δεσμεύσεων με συγκεκριμένες δράσεις της διοίκησης, η εταιρεία βαδίζει μετέωρη και το προσωπικό έχει ενταχθεί εδώ και χρόνια στην γενικότερη κινητικότητα του Δημοσίου Τομέα, αρχικά με μεμονωμένες μετατάξεις προσωπικού και τώρα, ως αποκορύφωμα, με πρόσκληση για ενδοϋπουργικές μετατάξεις για το σύνολο του προσωπικού (27/12/2018).

Αναγνωρίζουμε και σεβόμαστε τις προσπάθειες αναδιοργάνωσης του Δημόσιου Τομέα αλλά επισημαίνουμε ότι αυτές πρέπει να γίνονται βάσει συγκεκριμένου σχεδιασμού για τον κάθε φορέα προέλευσης και υποδοχής, κάτι που δεν έχει συμβεί για την ΕΟΑΕ. Οι μετατάξεις του προσωπικού είναι αποτέλεσμα αφενός της απουσίας μακροπρόθεσμου και βιώσιμου σχεδιασμού εκ μέρους της διοίκησης και αφετέρου της μη υλοποίησης των δεσμεύσεων εκ μέρους της πολιτικής ηγεσίας και του μετόχου (ΤΑΙΠΕΔ).

Με βάση όλα τα παραπάνω, στο ενδεχόμενο ανταπόκρισης της πλειοψηφίας των 180 εργαζομένων στην πρόσφατη πρόσκληση των μετατάξεων, είναι φανερό ότι η εταιρεία θα αντιμετωπίσει σοβαρή απώλεια των λειτουργικών της δομών, και πιθανώς δεν θα ανακάμψει ποτέ ως εταιρεία διαχείρισης έργων. Αναρωτιόμαστε, είναι στα σχέδια της κυβερνητικής πολιτικής το οριστικό κλείσιμο της ΕΟΑΕ; Αν όχι, γιατί το ΤΑΙΠΕΔ το οποίο ορίζει την πλειοψηφία των μελών του Δ.Σ. και ασκεί τη γενική συνέλευση της εταιρείας δεν υλοποιεί τις κυβερνητικές δεσμεύσεις; Γιατί το ΥΠΟΜΕΔΙ επιλέγει την καθολική και διάσπαρτη μετάταξη των εργαζομένων αντί ενός σχεδιασμού που δεν θα διαταράξει τη λειτουργία της ΕΟΑΕ; 

Καταλήγουν στην εξής πρόταση: "Οι εργαζόμενοι, είμαστε διατεθειμένοι να συνδράμουμε και να συμμετάσχουμε σε νέους ρόλους της εταιρείας, γιατί πιστεύουμε ακράδαντα ότι αυτή η εταιρεία μπορεί να συνεχίσει να συμβάλει δυναμικά στην ανάπτυξη έργων υποδομής της Βόρειας Ελλάδας, όπως έχει αποδείξει μέχρι σήμερα".

Σχετικά Άρθρα

Μικροκομοτηναίικα

Μετά την παραίτηση του υπουργού Εξωτερικών Νίκου Κοτζιά,  που οδηγήθηκε αναγκαστικά βέβαια εκ των πραγμάτων με τη διαμάχη που είχε με τον πρώην υπουργό Άμυνας Πάνο Καμένο, αλλά και το άδειασμα του πρωθυπουργ