ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Σάββατο, 7 Οκτωβρίου, 2017 - 11:00
ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ;

10 αναπάντητες κοινοβουλευτικές ερωτήσεις για τα διόδια της Εγνατίας

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
διόδια
Εγνατία Οδός

Ο βουλευτής Σερρών Μιχάλης Τζελέπης έχει καταθέσει δέκα φορές ερώτηση για τα διόδια αλλά δεν του απαντά κανείς από την κυβέρνηση

Δήμος Μπακιρτζάκης

Φωνή βοώντος εν τη ερήμω είναι η φράση που περιγράφει την κατάσταση την οποία μετέφερε στη συχνότητα του ράδιο Χρόνος 87.5 fm ο βουλευτής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης από τις Σέρρες Μιχάλης Τζελέπης, αναφορικά με τον κοινοβουλευτικό έλεγχο που προσπαθεί –άνευ επιτυχίας- να ασκήσει. Πιο συγκεκριμένα, ο βουλευτής έχει καταθέσει δέκα φορές την ίδια ερώτηση για το θέμα της λειτουργίας των σταθμών διοδίων στην Εγνατία Οδό όμως καμία από αυτές τις φορές δεν έχει λάβει απάντηση. 


Δηλώνοντας σφόδρα εξοργισμένος ο βουλευτής της ΔΗΜΣΥΜ, περιγράφει στο ράδιο Χρόνος 87.5 fm: «Αυτοί που έλεγαν ότι θα είναι το κάθε γράμμα του συντάγματος έρχονται και τα ξεφτίλισαν όλα. Για δέκατη φορά συνεχόμενη δεν έρχεται να απαντήσει ο κος Σπίρτζης για ένα θέμα που δεν είναι μόνο ενός νομού, αλλά είναι ένα θέμα που αφορά όλη την βόρειο Ελλάδα. Μιλάμε για την Εγνατία οδό για τα 38 διόδια που έχουν σχεδιάσει αυτοί οι κύριοι του «δεν πληρώνω» που μόνο έξω από τις πόρτες μας δεν έχουν σχεδιάσει να βάλουν διόδια. Από τον Μάιο δέκα φορές συνεχόμενες δεν έρχεται απάντηση, και την επανακαταθέτω για να έρθει να τοποθετηθεί ο πρωθυπουργός.

Η Εγνατία Οδός για την βόρειο Ελλάδα είναι οδικός άξονας που πραγματικά συμβάλει στη ανάπτυξη της περιοχής γενικότερα. Εάν αυτό τον άξονα τον κάνουμε εμείς να μην συμφέρει οικονομικά όχι μόνο για τις μετακινήσεις των βορειοελλαδιτών, αλλά ιδιαίτερα για την μεταφορά των εμπορευμάτων και ειδικότερα για τις χώρες της νοτιοανατολικής Ευρώπης, θα ακολουθήσουν άλλους οδικούς άξονες που υπάρχουν μέσω άλλων χωρών και έτσι απαξιώνονται και τα λιμάνια Αλεξανδρούπολης, Καβάλας, Θεσσαλονίκης και αυτός ο οδικός άξονας θα μείνει χωρίς τα προσδοκώμενα οφέλη που πρέπει να έχει η βόρεια Ελλάδα».


Ο κος Τζελέπης δηλώνει ότι αντί απαντήσεις από τον κο Σπίρτζη, παίρνει δικαιολογίες από επιτελείς του υπουργείου και ως εκ τούτου, τώρα πια θα καταθέσει την ερώτηση του και στον πρωθυπουργό: «Στις ασκήσεις επί χάρτου είναι τρομεροί. Από το πρόγραμμα Θεσσαλονίκης έχουν δείξει το πόσο συνεπείς είναι σε αυτά που λένε και σχεδιάζουν. Δεν υπάρχει κυβέρνηση μεταπολιτευτικά η οποία να έχει αθετήσει τις προεκλογικές της υποσχέσεις, να συνεχίσει να κυβερνάει κάνοντας το ψέμα πολιτική τακτική- επιτέλους ας σεβαστούν τον ελληνικό λαό όλα έχουν ένα όριο. 


Κάθε φορά ενημερωνόμαστε από τους διευθυντές του κου υπουργού ότι έχει φόρτο εργασίας ή είναι εκτός Αθηνών που τις περισσότερες φορές είναι στην Αθήνα. Επειδή ξέρει σε μια επίκαιρη ερώτηση πρέπει να έρθει σε αντιπαραβολή στην ολομέλεια της βουλής, τι να πει. Για αυτό μετά από την δέκατη συνεχόμενη φορά που δεν έρχεται ο υπουργός να μιλήσει, κατέθεσα την ερώτηση στον πρωθυπουργό, να συζητηθεί στην ώρα του πρωθυπουργού, κυρίως για να δει ότι οι υπουργοί του γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια το κοινοβούλιο, τους εκπροσώπους του ελληνικού λαού, παίρνοντας θέση ο ίδιος».


Επί του γενικότερου θέματος των διοδίων, η άποψη που πρεσβεύει ο κος Τζελέπης είναι η εξής: «Τα διόδια που βρήκαν στην Εγνατία οδό ήταν οκτώ διόδια σχεδιασμένα, εδώ μιλάμε για άλλα επιπλέον 38.Τα άλλα προέκυψαν τώρα με τις συμβάσεις που έκαναν και μάλιστα δεν είναι καν χωροταξικά όπως πρέπει σχεδιασμένα. Η Εγνατία Οδός έχει 1.540 χιλιόμετρα μαζί με τους καθέτους άξονες - εδώ μιλάμε περίπου για 40 διόδια που έχουν σχεδιάσει για την Εγνατία, πόσο πέφτει ανά χιλιόμετρο;».


Επίσης ο βουλευτής της ΔΗΣΥ εκτιμά ότι αν τελικά η κυβέρνηση δεν τοποθετηθεί για τα διόδια στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, τότε θα αναγκαστεί να το κάνει λόγω πίεσης από την κοινωνία. «Έστω και αν δεν έρχονται να απαντήσουν ξέρουν ότι η κοινωνία θα αντιδράσει και για αυτό χρονοτριβούν. Παρόλα αυτά έχουν υπογράψει συμβάσεις και έχουν δεσμεύσει τα έσοδα αυτά και για αυτό δεν ξέρω για πόσο θα έχουν την δυνατότητα και για πόσο χρονικό διάστημα να αναβάλουν αυτά τα οποία οι ίδιοι συμφώνησαν για να δημιουργήσουν τα νέα διόδια. 


Περιμένουν την κατάλληλη στιγμή να τα δώσουν όλα σε λειτουργία ή να κάνουν μια έξοδο συνολικά αφού το παίξουν πάλι τα παλικαράκια ότι όλα τα σκίζουν και τα μαχαιρώνουν και μας δείξουν καινούριο δρόμο προς τον παράδεισο αλλά πλέον έχει γίνει αντιληπτό από τον ελληνικό λαό τον μόνο δρόμο που ξέρουν είναι να μας οδηγούν στην κόλαση. Φόροι, φόροι και τίποτε άλλο», καταλήγει.

Σχετικά Άρθρα

Μικροκομοτηναίικα

Παρελθόν θα αποτελούν μέσα σε λίγα χρόνια όπως φαίνεται  οι καλές εποχές,  όπου βιομήχανοι,  επαγγελματίες,  εργάτες και εργαζόμενοι,  αλλά και το κράτος μαζί με τους συνδικαλιστικούς φορείς,  τα έβρισκαν κα

Ημερολόγιο