ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Πέμπτη, 16 Μαρτίου, 2017 - 11:00
ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ 2016 Ο ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΝΥΜΦΑΙΑΣ ΡΟΔΟΠΗΣ

Μία υπόσχεση, 1.5 εκ. αφίξεις

ΕΡΕΥΝΑ
Κάθετος Άξονας
Ροδόπη
Ελλάδα
Βουλγαρία
Τουρισμός
Ταλαιπωρία

Ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης ανακοίνωσε από την Κομοτηνή ότι επίκειται η κατασκευή ενός νέου σύγχρονου τελωνειακού φυλακίου στη Νυμφαία το οποίο θα μπορεί να στεγάσει τους εργαζόμενους στο τελωνείο και την αστυνομία

Πρώτος το 2016 σε αφίξεις μεταξύ εφτά των συνοριακών σταθμών της Περιφέρειας ΑΜ-Θ, ο σταθμός της Νυμφαίας με 1.444.186 αφίξεις
 

Δήμητρα Συμεωνίδου

Μία μέρα μετά τα εγκαίνια άρχισαν τα προβλήματα στον κάθετο άξονα Ελλάδας - Βουλγαρίας, αφού δεν έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα για την ορθή λειτουργία του. Από νωρίς το πρωί της Τετάρτης 14 Μαρτίου καταγράφθηκαν ουρές και αναμονή στον μεθοριακό σταθμό της Νυμφαίας, όπου οι λιγοστοί αστυνομικοί δεν μπορούν να ανταποκριθούν στην αυξημένη κίνηση οχημάτων. 


Και ενώ την προηγούμενη μέρα ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, κόβοντας την κορδέλα εγκαινίων του ολοκληρωμένου κάθετου άξονα, μιλούσε για έναν δρόμο εθνικής σημασίας, την επομένη παρατηρήσαμε ότι ο δρόμος αυτός χρήζει αναβάθμισης όχι ως προς το κατασκευαστικό κομμάτι, αλλά ως προς τη διαχείρισή του. 


Ο μεθοριακός σταθμός της Νυμφαίας είναι ο πρώτος σε αφίξεις και το 2016, σε σχέση με τους άλλους τελωνειακούς σταθμούς της Αν. Μακεδονίας και Θράκης και αυτό σημαίνει ότι απαιτεί περισσότερο προσωπικό, εξοπλισμό και εγκαταστάσεις. Τα νούμερα είναι ενδεικτικά του όγκου εργασίας που έχουν να διαχειριστούν οι περίπου 20 αστυνομικοί, που υπηρετούν σήμερα στον μεθοριακό σταθμό. Πρώτος το 2016 σε αφίξεις, μεταξύ εφτά των συνοριακών σταθμών της Περιφέρειας ΑΜ-Θ, είναι ο σταθμός της Νυμφαίας με 1.444.186 αφίξεις. Τα στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα η Ομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Θράκης μόλις χθες αντλώντας δεδομένα από τα συνοριακά σημεία διέλευσης ΑΜ-Θ, την ΕΛΣΤΑΤ, την Τράπεζας της Ελλάδος και τον Σ.Ε.Τ.Ε.. Σύμφωνα, λοιπόν, με τα στοιχεία αυτά το σύνολο των οδικών αφίξεων για το 2016 στη Νυμφαία ανέρχονται σε 1.444.186, με το τελωνείο Κήπων να ακολουθεί δεύτερο με 667.105 αφίξεις. Τελευταίος και ...καταϊδρωμένος ο σταθμός στον Κυπρίνο Έβρου με 94.270 αφίξεις. 


Να σημειώσουμε ότι οι Έλληνες αστυνομικοί που υπηρετούν στη Νυμφαία, ευρισκόμενοι σε βουλγαρικό έδαφος, στερούνται ατομικού εξοπλισμού, με συνέπεια όταν τίθεται θέμα ασφάλειας να απαιτείται η συνδρομή των Βούλγαρων συναδέλφων τους.  


Μία σειρά άλλων ζητημάτων που αφορούν θέματα εξοπλισμού και όχι μόνο έχουν τεθεί κατά καιρούς στους αρμοδίους, αλλά παραμένουν έως σήμερα ανεπίλυτα. 


Δεδομένων όλων των παραπάνω η υπόσχεση που έδωσε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης ευρισκόμενος στην Κομοτηνή για την κατασκευή ενός σύγχρονου τελωνειακού φυλακίου στη Νυμφαία αποκτά μία ιδιαίτερη αξία. Ειδικότερα αναφερόμενος στην ολοκλήρωση του οδικού έργου του κάθετου άξονα, ο κ. Σπίρτζης υπογράμμισε ότι απομένει η κατασκευή ενός νέου σύγχρονου τελωνειακού φυλακίου το οποίο θα μπορεί να στεγάσει τους εργαζόμενους στο τελωνείο και την αστυνομία, ενώ τόνισε για μια ακόμα φορά τα πολλαπλά οφέλη που θα έχει η περιοχή της Θράκης αλλά και της βόρειας Ελλάδας, τόσο από το συγκεκριμένο κάθετο οδικό άξονα, όσο και από την ολοκλήρωση των άλλων δυο κάθετων οδικών αξόνων στην Ξάνθη και τον Έβρο.

Σχετικά Άρθρα

Μικροκομοτηναίικα

Στον απόηχο της επίσκεψης του Τούρκου προέδρου, αλλά   και των πολλών αναγνώσεων από το διάλογο και τα μηνύματα που δόθηκαν,  τόσο στις επίσημες συναντήσεις,  όσο και στις τηλεοπτικές συνεντεύξεις,  αλλά και

Ημερολόγιο