ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου, 2019 - 10:00
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗ

Ένας μήνας, 1.268 παραβάσεις για υπερβολική ταχύτητα

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
τροχαία ατυχήματα
Τροχαία Κομοτηνής

Μειώθηκαν οι δείκτες τροχαίων ατυχημάτων τον Οκτώβριο του ‘19 σε σχέση με τον Οκτώβριο του ‘18

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης έδωσε στη δημοσιότητα συνολικά στοιχεία που αφορούν θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης που συνέβησαν, κατά τη διάρκεια του Οκτωβρίου του 2019, στην εδαφική αρμοδιότητα των νομών Έβρου, Ροδόπης, Ξάνθης, Καβάλας και Δράμας.

Τροχαία ατυχήματα 
Σημειώθηκαν 29 τροχαία δυστυχήματα (έναντι 36 το 2018). Ειδικότερα σημειώθηκαν: 1 θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα (έναντι 8 το 2018), 1 σοβαρό τροχαίο ατύχημα (έναντι 4 το 2018), 27 ελαφριά τροχαία ατυχήματα (έναντι 24 το 2018).

Από τα τροχαία δυστυχήματα που συνέβησαν σε αστικές και αγροτικές περιοχές των νομών καταγράφηκαν συνολικά 34 παθόντες (έναντι 60 το 2018). Ειδικότερα καταγράφηκαν: 1 νεκρός (έναντι 19 το 2018), 1 βαριά τραυματίας (έναντι 9 το 2018), 32 ελαφρά τραυματίες (όπως επίσης το 2018).

Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων, όπως προέκυψε από την αστυνομική τροχονομική έρευνα, ήταν: Οδήγηση σε κατάσταση μέθης, η απόσπαση προσοχής οδηγού, η παραβίαση προτεραιότητας, η παραβίαση σηματοδότη, η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα.

Δράσεις τροχονομικής αστυνόμευσης
Βεβαιώθηκαν συνολικά 9.921 παραβάσεις, από τις οποίες οι 2.410 ήταν επικίνδυνες παραβάσεις, ως ακολούθως: 1.268 για υπερβολική ταχύτητα, 206 για οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος (μέθη), 191 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, 72 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, 178 για μη χρήση κράνους κατά την οδήγηση, 311 για μη χρήση της ζώνης ασφαλείας κατά την οδήγηση, 87 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, 17 για αντικανονικό προσπέρασμα, 65 για φθαρμένα ελαστικά, 14 για αντικανονικούς ελιγμούς, 1 για παραβίαση προτεραιότητας.

Σχετικά Άρθρα

Μικροκομοτηναίικα

Με την απορία έμειναν οι αντιπολιτεύσεις στο πρόσφατο περιφερειακό συμβούλιο,  τι έργα άραγε περιελάμβαναν οι κωδικοί που δεν είχαν επεξήγηση, όπως και το ποσό των 2,1 εκ ευρώ  από  το  επιχειρησιακό πρόγραμ